• بازایابی چند نسلی در ایران

    گروه دانش مات بازاریابی

    حتماً هنگام پیاده‌روی در یک خیابان شلوغ به وجود افرادی با سنین مختلف توجه کرده‌اید. هر نسلی ویژگی‌ها، تمایلات و استنباطات منحصر به خود را دارد به هین خاطر ایجاد محیط یا سرگرمی که قادر باشد به طور همزمان تمامی آن‌ها را درگیر کند، کاری بسیار مشکل است. از این رو صاحبان...

    ادامه مطلب
  • بازاریابی عصبی، راهکاری برای نفوذ به ذهن مخاطبان

    گروه دانش مات بازاریابی

    فرآیند انتخاب چگونه است؟ چه عاملی باعث می‌شود تا مجموعه‌ی افکار و احساسات یک فرد به سمت خرید پیش رود؟ اغلب افراد فکر می‌کنند که قادر به انتخاب درست و منطقی در فرآیند خرید هستند و توانایی ارزیابی نسبت سود به زیان را دارند. تحقیقات بازار و بررسی‌های انجام شده در آژانس‌های...

    ادامه مطلب
  • Tvc-Media-Planning

    برنامه‌ریزی رسانه برای تلویزیون

    گروه دانش مات رسانه

    برنامه‌ریزی رسانه از جمله مهمترین فعالیت‌هایی است که باید قبل از اقدام به انجام هرگونه تبلیغی صورت بگیرد چراکه هزینه‌ی تبلیغات بسیار زیاد بوده و در صورت عدم برخورداری از برنامه‌ریزی مناسب، اتلاف هزینه و نیروی زیادی در پی خواهد داشت که از لحاظ اقتصادی در بلندمدت به صرفه نخواهد بود، به...

    ادامه مطلب
  • inbound-marketing

    اهمیت اینباند مارکتینگ در سال 2016

    گروه دانش مات اخبار

    اینباند مارکتینگ در فارسی با عنوان بازاریابی درون‌گرا یا بازاریابی جاذبه‌ای معنی می‌شود که شاید به درستی انتقال دهنده معنای این عبارت نباشد به همین علت به بررسی مفهوم این عبارت می‌پردازیم، اینباند مارکتینگ در چند سال اخیر از اهمیت زیادی برخوردار گردیده و توجه به این مفهوم در سال 2017 می‌تواند...

    ادامه مطلب
  • آژانس تبلیغاتی مات در کشور کانادا

    گروه دانش مات اخبار

    ما در کانون تبلیغات مات بیش از ده سال است که در عرصه‌ی تبلیغات فعالیت می‌کنیم و به یاری خداوند، امروز یکی از برترین شرکت‌های بازاریابی و تبلیغات در ایران هستیم. شرایط اقتصادی و سیاسی امروز به گونه‌ای است که کشور ما را به بازاری جدید، بکر و مناسب برای ورود برندهای...

    ادامه مطلب
  • 10 سالگی مات

    تولد ده سالگی مات

    گروه دانش مات اخبار

    از روزهای آغازین مات سال‌ها می‌گذرد. و ما از اولین قدم‌های کوچک اما استواری که برداشتیم تا مسیر تحقق اهداف مان را بسازیم بر این باور بودیم که تکیه بر استعدادهای جوان و اعتماد به ایده‌های نو، نه بی‌پروایی بلکه تمام آن چیزی است که سرنوشت ما را روشن و پر امید...

    ادامه مطلب

 

 

  • بازایابی چند نسلی در ایران

    حتماً هنگام پیاده‌روی در یک خیابان شلوغ به وجود افرادی با سنین مختلف توجه کرده‌اید. هر نسلی ویژگی‌ها، تمایلات و استنباطات منحصر به خود را دارد به هین خاطر ایجاد محیط یا سرگرمی که قادر باشد به طور همزمان تمامی آن‌ها را درگیر کند، کاری بسیار مشکل است. از این رو صاحبان مشاغل غالباً با...

    بازاریابی گروه دانش مات۱۳۹۶/۰۲/۰۲
  • بازاریابی عصبی، راهکاری برای نفوذ به ذهن مخاطبان

    فرآیند انتخاب چگونه است؟ چه عاملی باعث می‌شود تا مجموعه‌ی افکار و احساسات یک فرد به سمت خرید پیش رود؟ اغلب افراد فکر می‌کنند که قادر به انتخاب درست و منطقی در فرآیند خرید هستند و توانایی ارزیابی نسبت سود به زیان را دارند. تحقیقات بازار و بررسی‌های انجام شده در آژانس‌های تبلیغاتی نشان داده‌...

    بازاریابی گروه دانش مات۱۳۹۶/۰۱/۲۷
  • هفته تبلیغات نیویورک

    معرفی دستاوردهای هفته‌ی تبلیغات نیویورک

    «هفته‌ی تبلیغات-Advertising Week» نام یکی از بزرگترین رویدادهای تخصصی در زمینه‌ی صنعت تبلیغات، بازاریابی و برندسازی در سرتاسر جهان است. این رویداد به عنوان گردهمایی بی‌نظیر همه ساله در 4 شهر نیویورک، لندن، مکزیکوسیتی و توکیو  برگزار می‌گردد که برپایی کارگروه‌ها، سخنرانی‌ها و بررسی آخرین راهکارها در بازاریابی و تبلیغات از جمله برنامه‌های اصلی این...

    بازاریابی, تبلیغات گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۸/۱۹

 

 

  • اینستاگرام به نام هنر، به کام بازار

    اینستاگرام به نام هنر، به کام بازار

    ثبت عکس های اینستنت یا لحظه ای که سابقا با دوربین های پولاروید و کداک قدیمی گرفته می شد، ایده ی اصلی شکل گیری اینستاگرام بود. با ورود عکاسی دیجیتال به دنیای ما و گوشی هایی که تا حدودی جایگزین دوربین های سنگین شدند، لحظات ما در بین انبوهی از عکس های ذخیره ای گم...

    بازاریابی دیجیتال گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۶/۱۰
  • داو

    برخورد نزدیک از نوع سوم

    یک تبلیغ موفق ویژگی های متعددی دارد که وجود برخی از این ویژگی ها تاثیر انکار ناپذیری بر افزایش اثربخشی  تبلیغ دارد. اولین مورد، تولید یک محتوای درخور و متناسب با محصول یا خدمت مورد نظر است و در مرحله ی دوم انتخاب صحیح نوع رسانه از اهمیت فراوانی برخوردار است چراکه رسانه پل ارتباطی...

    بازاریابی دیجیتال گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۲/۲۶
  • پاسخ های کاربران به تبلیغات آنلاین: آگاهانه و احساسی

    یکی از مهم ترین مباحث در تبلیغات، بررسی رفتار مشتریان نسبت به تبلیغ است. اگر تمام مراحل لازم برای ایجاد یک تبلیغ مؤثر طی شده باشد ولی مشتریان عکس العمل خوبی نسبت به آن نشان ندهند، کل زمان و هزینه صرف شده برای ساخت آن تبلیغ اتلاف شده است. بحث و بررسی رفتار مشتریان نسبت...

    بازاریابی دیجیتال گروه دانش مات۱۳۹۴/۱۰/۲۷

 

 

  • هفته تبلیغات نیویورک

    معرفی دستاوردهای هفته‌ی تبلیغات نیویورک

    «هفته‌ی تبلیغات-Advertising Week» نام یکی از بزرگترین رویدادهای تخصصی در زمینه‌ی صنعت تبلیغات، بازاریابی و برندسازی در سرتاسر جهان است. این رویداد به عنوان گردهمایی بی‌نظیر همه ساله در 4 شهر نیویورک، لندن، مکزیکوسیتی و توکیو  برگزار می‌گردد که برپایی کارگروه‌ها، سخنرانی‌ها...

    بازاریابی, تبلیغات گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۸/۱۹
  • WPP-Abstract

    معرفی آژانس تبلیغاتی دبلیو پی پی، سومین آژانس برتر سال 2015

    براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی سایت های معتبر بین المللی، آژانس تبلیغاتی دبلیو پی پی (WPP Group) به عنوان سومین آژانس تبلیغاتی در میان لیست برترین شرکت های تبلیغاتی 2015 قرار گرفت که در این مطلب در ادامه ی مطالب...

    بازاریابی, تبلیغات گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۳/۰۴
  • IPG

    معرفی آژانس اینترپابلیک، دومین آژانس تبلیغاتی برتر2015

    آژانس تبلیغاتی اینترپابلیک که جایگاه دوم را در لیست برترین شرکت های تبلیغاتی سال 2015 دارد، واقع در امریکا بوده و درحدود 49.000 کارمند دارد که در بیش از 100 کشور دنیا مشغول به فعالیت هستند. تخصص این شرکت تبلیغاتی در بازاریابی...

    بازاریابی, تبلیغات گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۲/۰۵

 

 

  • Media Planing

    پیشبینی آینده‌ی برنامه‌ریزی رسانه

    رسانه‌ در صنعت تبلیغات و بازاریابی به عنوان پل ارتباطی میان برند و مخاطب شناخته می‌شود. انتخاب نوع رسانه‌ی تبلیغاتی و تعیین دقیق زمان سرمایه‌گذاری برای هر کدام از انواع تبلیغات بسیار حائز اهمیت است. امروزه در دنیای تبلیغات و بازاریابی ارائه‌ی برنامه‌ی مدون و منسجم جهت معرفی، ارتقا،...

    استراتژی گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۸/۱۷
  • هویت سازمانی و هویت برند

    هویت سازمانی و هویت برند

    برند ارزشمند ترین دارایی یک شرکت است به همین سبب باید به دقت خلق شود تا به درستی بتواند معرف کسب وکار و اعتبار شرکت باشد. برند یک نام، عبارت، طراحی، نماد یا به طور کلی ویژگی است که کالا و خدمات یک فروشنده را از سایر فروشنده ها...

    استراتژی گروه دانش مات۱۳۹۴/۱۲/۱۶
  • ایران در دوران پسا تحریم، فرصت ها و تهدیدها

    با تحمیل قطعنامه های سازمان ملل، تحریم های یک جانبه از سوی آمریکا و تحریم های اتحادیه اروپا، جمهوری اسلامی ایران از بسیاری از امکانات تجاری، فروش نفت، انتقال پول، واردات کالاهای مختلف، دسترسی به فناوری های جدید در تمامی زمینه ها، خرید وسایل بیمارستانی، کالاهای مورد لزوم مردم،...

    استراتژی گروه دانش مات۱۳۹۴/۰۹/۲۸

 

 

  • Tvc-Media-Planning

    برنامه‌ریزی رسانه برای تلویزیون

    برنامه‌ریزی رسانه از جمله مهمترین فعالیت‌هایی است که باید قبل از اقدام به انجام هرگونه تبلیغی صورت بگیرد چراکه هزینه‌ی تبلیغات بسیار زیاد بوده و در صورت عدم برخورداری از برنامه‌ریزی مناسب، اتلاف هزینه و نیروی زیادی در پی خواهد داشت که...

    رسانه گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۹/۲۴
  • جشنواره فیلم فجر درفضای مجازی

    جشنواره فیلم فجر درفضای مجازی

    سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از هر جهت متفاوت از سالهای گذشته آغاز شد، آغاز سال نو سینمای ایران، امسال با اکران ۵۵ فیلم همراه شده است که در چهار بخش اصلی در کاخ جشنواره فجر برای دریافت سیمرغ بلورین به...

    رسانه گروه دانش مات۱۳۹۴/۱۲/۱۴
  • رسانه های تبلیغاتی در طول تاریخ

    نوشتن پیام‌های تبلیغاتی به طرق مختلف از دیرباز دردنیا وجود داشته ودر گذر زمان تکامل یافته وبا تغییرات زیادی تبدیل به آن چیزی شده که ما آن‌را امروزه رسانه تبلیغاتی می‌‍دانیم و قطعاً درآینده نیز به همین شکل باقی نمی‌ماند، باتوجه به...

    تبلیغات, رسانه گروه دانش مات۱۳۹۴/۱۰/۲۷

 

 

  • inbound-marketing

    اهمیت اینباند مارکتینگ در سال 2016

    اینباند مارکتینگ در فارسی با عنوان بازاریابی درون‌گرا یا بازاریابی جاذبه‌ای معنی می‌شود که شاید به درستی انتقال دهنده معنای این عبارت نباشد به همین علت به بررسی مفهوم این عبارت می‌پردازیم، اینباند مارکتینگ در چند سال اخیر از اهمیت...

    اخبار گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۹/۲۰
  • آژانس تبلیغاتی مات در کشور کانادا

    ما در کانون تبلیغات مات بیش از ده سال است که در عرصه‌ی تبلیغات فعالیت می‌کنیم و به یاری خداوند، امروز یکی از برترین شرکت‌های بازاریابی و تبلیغات در ایران هستیم. شرایط اقتصادی و سیاسی امروز به گونه‌ای است که...

    اخبار گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۹/۰۷
  • 10 سالگی مات

    تولد ده سالگی مات

    از روزهای آغازین مات سال‌ها می‌گذرد. و ما از اولین قدم‌های کوچک اما استواری که برداشتیم تا مسیر تحقق اهداف مان را بسازیم بر این باور بودیم که تکیه بر استعدادهای جوان و اعتماد به ایده‌های نو، نه بی‌پروایی بلکه...

    اخبار گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۸/۲۵