• برند اکتیویشن

    5 دلیل برای آنکه چرا می‌بایست از برند اکتیویشن در فعالیت‌های بازاریابی خود بهره بگیرید

    گروه دانش مات بازاریابی

    زمانی‌که کسب‌وکارهای مختلف استراتژی رقابتی را نه به مثابه جنگ، بلکه به مثابه عشق تعریف کنند، مشتری به قلب کسب‌وکار و نقطه محوری تمام تصمیمات سازمان تبدیل می‌شود. شناسایی پرسونای مخاطب برای مدنظر قرار دادن ترجیحات، خواسته‌ها و نیاز مشتریان در طراحی و تولید محصولات مورد توجه قرار می‌گیرد. در بلاگ‌های پیشین اشاره…

    ادامه مطلب
  • برند اکتیویشن

    همه چیز در مورد برند اکتیویشن

    گروه دانش مات بازاریابی

    در بلاگ‌های پیشین پیرامون روند تکامل و تدوین استراتژی رقابتی توسط کسب‌وکارها صحبت کردیم. مایکل پورتر شرط دستیابی کسب‌وکارها به مزیت رقابتی را در تمایز محصول نسبت به رقبا یا کیفیت بالای آن قلمداد می‌کند. به عبارت دیگر، توجه به خواسته‌ها، نیازها و ترجیحات مشتریان در مدل محصول‌محور پورتر دیده نشده است. به…

    ادامه مطلب
  • پروپوزال تجاری

    چه عواملی تضمین‌کننده برتری پروپوزال تجاری شما نسبت به رقبا است؟

    گروه دانش مات بازاریابی

    رقابت‌پذیری، مهم‌ترین ویژگی بازارهای تجاری امروز است. به گونه‌ای که مایکل پورتر، تعداد اندک رقبا را یکی از شاخصه‌های جذابیت صنعت معرفی می‌کند. هنگامی‌که به عنوان یک کسب‌وکار، وارد بازی رقابتی می‌شوید، تجارت شما از کوچکترین اقدام و فعالیت رقبا تاثیر می‌پذیرد. محصول جدیدی که به بازار ارائه می‌کنید، در مدت زمان کوتاهی…

    ادامه مطلب
  • استراتژی رقابتی به مثابه عشق

    گروه دانش مات استراتژی

    در بلاگ‌های پیشین به چارچوب رقابتی پورتر و نگاه رقابتی آن به مقوله استراتژی اشاره کردیم. مدل پورتر، محصول‌محور است و استراتژی را به مثابه جنگ در نظر می‌گیرد. سازمان‌ها برای کسب سهم بازار بیشتر با یکدیگر رقابت می‌کنند و از طریق ابزارهای تدوین استراتژی مانند چارچوب SWOT و مدل PESTLE برای کسب…

    ادامه مطلب
  • استراتژی رقابتی به مثابه جنگ

    استراتژی رقابتی به مثابه جنگ

    گروه دانش مات استراتژی

    سازمان‌ها به همان اندازه‌ای که ارتش‌های نظامی به تاکتیک‌های هوشمندانه نیاز دارند، به استراتژی‌های کسب‌وکار نیازمند هستند تا از منابع، به روشی موثرتر استفاده کنند، تصمیمات اتخاذ شده از سوی افراد مختلف را هماهنگ نمایند و در یک کلام، به فعالیت‌های خود جهت و هدف بدهند. در بلاگ‌های پیشین اشاره کردیم که هدف…

    ادامه مطلب
  • هر آنچه می¬بایست در رابطه با Business Plan یا طرح جامع کسب‌وکار بدانید

    هر آنچه می‌بایست در رابطه با Business Plan یا طرح جامع کسب‌وکار بدانید

    گروه دانش مات استراتژی

    هدف اصلی تمام کسب‌وکارها از طراحی استراتژی رقابتی، کسب مزیت رقابتی و سودآوری است. در بلاگ‌های قبل به طور مفصل پیرامون انواع مختلف استراتژی (استراتژی قیمت‌گذاری، استراتژی فروش و استراتژی اقیانوس آبی) و مهم‌ترین ابزارهای مورد استفاده در تدوین استراتژی ( مدل PESTLE، ماتریس BCG و چارچوب SWOT) صحبت کردیم. در این بلاگ…

    ادامه مطلب

 

  • برند اکتیویشن

    5 دلیل برای آنکه چرا می‌بایست از برند اکتیویشن در فعالیت‌های بازاریابی خود بهره بگیرید

    زمانی‌که کسب‌وکارهای مختلف استراتژی رقابتی را نه به مثابه جنگ، بلکه به مثابه عشق تعریف کنند، مشتری به قلب کسب‌وکار و نقطه محوری تمام تصمیمات سازمان تبدیل می‌شود. شناسایی پرسونای مخاطب برای مدنظر قرار دادن ترجیحات، خواسته‌ها…

    بازاریابی گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۷/۱۶
  • برند اکتیویشن

    همه چیز در مورد برند اکتیویشن

    در بلاگ‌های پیشین پیرامون روند تکامل و تدوین استراتژی رقابتی توسط کسب‌وکارها صحبت کردیم. مایکل پورتر شرط دستیابی کسب‌وکارها به مزیت رقابتی را در تمایز محصول نسبت به رقبا یا کیفیت بالای آن قلمداد می‌کند. به عبارت…

    بازاریابی گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۷/۱۱
  • پروپوزال تجاری

    چه عواملی تضمین‌کننده برتری پروپوزال تجاری شما نسبت به رقبا است؟

    رقابت‌پذیری، مهم‌ترین ویژگی بازارهای تجاری امروز است. به گونه‌ای که مایکل پورتر، تعداد اندک رقبا را یکی از شاخصه‌های جذابیت صنعت معرفی می‌کند. هنگامی‌که به عنوان یک کسب‌وکار، وارد بازی رقابتی می‌شوید، تجارت شما از کوچکترین اقدام…

    بازاریابی گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۷/۰۶

 

  • تبلیغات دیجیتال

    کدام دسته از تبلیغات دیجیتال بر کسب‌وکار شما اثرگذارتر است؟

    گسترش فضای دیجیتال و رقابتی‌تر شدن محیط‌های کسب‌وکار کنونی، اهمیت تبلیغات و بازاریابی را دنیای دیجیتال بیش از پیش نموده است. امروزه به ندرت می‌توان کسی را یافت که در معرض تبلیغات دیجیتال قرار نگرفته باشد. بنگاه‌های تجاری از قدرت تاثیرگذاری فضای دیجیتال برای آگاهی بخشی از برند، معرفی محصولات و خدمات جدید، تبدیل مشتریان بالقوه…

    بازاریابی دیجیتال گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۶/۰۵
  • طراحی وب‌سایت

    چه نکاتی را در طراحی وب‌سایت باید مدنظر قرار دهید؟

    با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای دیجیتال، کسب‌وکارها به اهمیت حضور پررنگ و قوی در تجارت آنلاین پی برده‌اند. یکی از اولین گام‌هایی که برای حضور در فضای دیجیتال از سوی شرکت‌ها و کسب‌وکارها برداشته می‌شود، طراحی و ایجاد یک وب‌سایت تجاری است. در این بلاگ قصد داریم به مهم‌ترین نکاتی که می‌بایست در طراحی وب‌سایت…

    بازاریابی دیجیتال گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۵/۲۲
  • ایمیل مارکتینگ

    8 تکنیک موثر برای موفقیت در ایمیل مارکتینگ

    دنیای کسب‌و‌کار امروزی با تکنولوژی درآمیخته است. بازاریابی دیجیتال و تکنیک‌هایی که برای وایرال‌کردن محتوا مورد استفاده قرار می‌گیرد، به طور مستمر دستخوش تغییرات می‌شوند. در میان راهکارهای بازاریابی در دنیای دیجیتال، ایمیل مارکتینگ به عنوان یکی از اقدامات تاثیرگذار برای افزایش فروش و کسب سود، شناخته می‌شود. در این بلاگ قصد داریم به 8 تکنیک…

    بازاریابی دیجیتال گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۴/۱۸

 

  • خصوصیات تبلیغ تلویزیونی جذاب

    یک تبلیغ تلویزیونی جذاب چه خصوصیاتی دارد؟

    تبلیغات تلویزیونی یکی از موثرترین و شناخته‌شده‌ترین روش‌های اطلاع‌رسانی است که بنگاه‌های مختلف کسب‌و‌کار برای برقراری ارتباط با مخاطبان از آن بهره می‌گیرند. انتقال پیام برند به میلیون‌ها نفر در مدت زمان کوتاه، تلویزیون را به یکی از جذاب‌ترین رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی به…

    تبلیغات گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۲/۲۲
  • مینیمالیست در تبلیغات

    مینیمالیسم در تبلیغات

    تبلیغات تقریبا همه جا مردم را درگیر خود می‌کند؛ از تبلیغات محیطی در خیابان‌ها گرفته تا تبلیغات تلویزیونی و حتی تبلیغات فضای مجازی. اما تبلیغات پرمحتوا و پیچیده، دیگر اثر سابق را بر مشتریان ندارند و این خود، شرکت‌های تبلیغاتی و صاحبان برند…

    تبلیغات گروه دانش مات۱۳۹۶/۱۲/۱۵
  • تجارت اجتماعی

    تجارت اجتماعی، گونه‌‌ای تازه از تجارت الکترونیک

    تجارت اجتماعی یا Social Commerce موضوعی جدید در حوزه تجارت الکترونیکی است، این تجارت در حقیقت ترکیبی از تجارت الکترونیکی با سایت‌های شبکه‌های اجتماعی به‌منظور تسهیل در خریدوفروش محصولات و خدمات با استفاده از فناوری‌های مختلف اینترنت است.  این تجارت اولین بار در…

    تبلیغات گروه دانش مات۱۳۹۶/۱۲/۰۵

 

  • استراتژی رقابتی به مثابه عشق

    در بلاگ‌های پیشین به چارچوب رقابتی پورتر و نگاه رقابتی آن به مقوله استراتژی اشاره کردیم. مدل پورتر، محصول‌محور است و استراتژی را به مثابه جنگ در نظر می‌گیرد. سازمان‌ها برای کسب سهم بازار بیشتر با یکدیگر رقابت می‌کنند و از طریق ابزارهای تدوین استراتژی مانند چارچوب SWOT و مدل…

    استراتژی گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۶/۲۶
  • استراتژی رقابتی به مثابه جنگ

    استراتژی رقابتی به مثابه جنگ

    سازمان‌ها به همان اندازه‌ای که ارتش‌های نظامی به تاکتیک‌های هوشمندانه نیاز دارند، به استراتژی‌های کسب‌وکار نیازمند هستند تا از منابع، به روشی موثرتر استفاده کنند، تصمیمات اتخاذ شده از سوی افراد مختلف را هماهنگ نمایند و در یک کلام، به فعالیت‌های خود جهت و هدف بدهند. در بلاگ‌های پیشین اشاره…

    استراتژی گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۶/۲۰
  • هر آنچه می¬بایست در رابطه با Business Plan یا طرح جامع کسب‌وکار بدانید

    هر آنچه می‌بایست در رابطه با Business Plan یا طرح جامع کسب‌وکار بدانید

    هدف اصلی تمام کسب‌وکارها از طراحی استراتژی رقابتی، کسب مزیت رقابتی و سودآوری است. در بلاگ‌های قبل به طور مفصل پیرامون انواع مختلف استراتژی (استراتژی قیمت‌گذاری، استراتژی فروش و استراتژی اقیانوس آبی) و مهم‌ترین ابزارهای مورد استفاده در تدوین استراتژی ( مدل PESTLE، ماتریس BCG و چارچوب SWOT) صحبت کردیم.…

    استراتژی گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۶/۱۲

 

  • تلویزیون برنامه نویسی رسانه

    برنامه‌ریزی رسانه برای تلویزیون

    برنامه‌ریزی رسانه از جمله مهمترین فعالیت‌هایی است که باید قبل از اقدام به انجام هرگونه تبلیغی صورت بگیرد چراکه هزینه‌ی تبلیغات بسیار زیاد بوده و در صورت عدم برخورداری از برنامه‌ریزی مناسب، اتلاف هزینه و نیروی زیادی در پی خواهد داشت که از…

    رسانه گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۹/۲۴
  • جشنواره فیلم فجر درفضای مجازی

    جشنواره فیلم فجر درفضای مجازی

    سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از هر جهت متفاوت از سالهای گذشته آغاز شد، آغاز سال نو سینمای ایران، امسال با اکران ۵۵ فیلم همراه شده است که در چهار بخش اصلی در کاخ جشنواره فجر برای دریافت سیمرغ بلورین به رقابت…

    رسانه گروه دانش مات۱۳۹۴/۱۲/۱۴
  • رسانه های تبلیغاتی

    رسانه های تبلیغاتی در طول تاریخ

    نوشتن پیام‌های تبلیغاتی به طرق مختلف از دیرباز دردنیا وجود داشته ودر گذر زمان تکامل یافته وبا تغییرات زیادی تبدیل به آن چیزی شده که ما آن‌را امروزه رسانه تبلیغاتی می‌‍دانیم و قطعاً درآینده نیز به همین شکل باقی نمی‌ماند، باتوجه به سرعت…

    تبلیغات, رسانه گروه دانش مات۱۳۹۴/۱۰/۲۷

 

  • جشنواره تبلیغات ایران، به رنگ آبیِ مات

    جشنواره تبلیغات ایران، به رنگ فیروزه‌ای مات

    جشنواره تبلیغات پرسر و صدا، رنگ آبیِ مات به خود گرفت… جشنواره تبلیغات ایران را می‌توان بزرگ‌‌ترین رویداد رقابتی تبلیغات ایران دانست. هدف از برگزاری این جشنواره بررسی آثار تبلیغاتی کشور در طی یک سال گذشته است، این جشنواره می‌کوشد تا با داوری عادلانه و با کمک استانداردهای علمی و جهانی، صنعت تبلیغات…

    اخبار گروه دانش مات۱۳۹۶/۱۲/۱۷
  • تبلیغات مات در کانادا

    آژانس تبلیغاتی مات در کشور کانادا

    ما در کانون تبلیغات مات بیش از ده سال است که در عرصه‌ی تبلیغات فعالیت می‌کنیم و به یاری خداوند، امروز یکی از برترین شرکت‌های بازاریابی و تبلیغات در ایران هستیم. شرایط اقتصادی و سیاسی امروز به گونه‌ای است که کشور ما را به بازاری جدید، بکر و مناسب برای ورود برندهای بین‌المللی…

    اخبار گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۹/۰۷
  • 10 سالگی مات

    تولد ده سالگی مات

    از روزهای آغازین مات سال‌ها می‌گذرد. و ما از اولین قدم‌های کوچک اما استواری که برداشتیم تا مسیر تحقق اهداف مان را بسازیم بر این باور بودیم که تکیه بر استعدادهای جوان و اعتماد به ایده‌های نو، نه بی‌پروایی بلکه تمام آن چیزی است که سرنوشت ما را روشن و پر امید خواهد…

    اخبار گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۸/۲۵