• وایرال مارکتینگ و تاثیر آن بر کسب‌وکارها

    گروه دانش مات بازاریابی

    وایرال مارکتینگ و تاثیر آن بر کسب‌وکارها ممکن است بارها و بارها بعد از مواجهه با یک محتوای خلاقانه یا بعد از استفاده از یک کالا یا محصول، نتیجه را به اطرافیان خود انتقال داده‌ باشیم و آن‌ها را از تجربه مثبت یا منفی خود آگاه کرده باشیم. به بیان ساده‌تر به نوعی…

    ادامه مطلب
  • بازایابی بازگشتی یا Retention Marketing چیست؟

    گروه دانش مات بازاریابی

    بازایابی بازگشتی یا Retention Marketing چیست؟ اخیراً در دنیای تجارت الکترونیک مفهوم جدیدی به نام Retention Marketing یا بازاریابی بازگشتی مطرح شده است. هدف Retention Marketing بازگرداندن مشتریان فعلی به سمت خرید کردن یا استفاده‌ی مجدد از محصولات در یک کسب و کار است. در این روش به جای تمرکز صرف بر تولید…

    ادامه مطلب
  • اثرگذاری مدل PESTLE در تدوین استراتژی‌ها

    گروه دانش مات استراتژی

    اثرگذاری مدل PESTLE در تدوین استراتژی‌ها آگاهی از وضعیت و محیط پیرامون برای هر کسب‌وکاری ضرورت دارد؛ چرا که دید وسیع‌تری برای هدف‌گذاری و تعیین استراتژی و قدم گذاشتن در مسیر مورد نظر به ما می‌دهد. یکی از ابزارهای به شدت کاربردی آنالیز PESTLE است که گسترده‌تر از مدل SWOT است و دیدی…

    ادامه مطلب
  • قیف فروش یا Sales Funnel

    گروه دانش مات بازاریابی

    قیف فروش یا Sales Funnel همه روزه افراد بسیای به دنبال یافتن اطلاعات درباره محصولات یا خدمات مورد نیاز یا مورد علاقه‌ی خود هستند و به همین منظور در گوگل و یا وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف جست و جو می‌کنند. از دیدگاه بازارایابی و فروش، این افراد در گروه مشتریان راغب یا سرنخ…

    ادامه مطلب
  • معرفی استراتژی‌های فروش Down Sell ، Cross Sell، Up Sell

    معرفی استراتژی‌های فروش Down Sell ، Cross Sell، Up Sell

    گروه دانش مات استراتژی

    برای پویا نگه‌داشتن کسب‌وکارمان افزایش نرخ‌های تبدیل و در نهایت دستیابی به نتایج موردنظر، استراتژی‌های بازاریابی متعددی وجود دارد که می‌توان از آنها بهره برد. امروزه علاوه بر کسب ‌و کارهای سنتی که به صورت تجربی از استراتژی‌های Up Selling, Down Selling, Cross Selling استفاده می‌کنند، کسب‌وکارهای نوین هم به این استراتژی‌های فروش…

    ادامه مطلب
  • اهمیت کلان داده‌ در بازاریابی

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    اهمیت کلان داده‌ در بازاریابی در دنیای امروز حجم عظیم اطلاعات، تمام جنبه‎‌های زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده و نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های ما ایفا می‌کند. کلان داده یاBig Data ، مجموعه‌ی عظیمی از داده‌های بزرگ و پیچیده هستند که پردازش آن‌ها به کمک روش‌ها و ابزارهای رایج امکان‌پذیر نیست. از…

    ادامه مطلب

 

  • وایرال مارکتینگ و تاثیر آن بر کسب‌وکارها

    وایرال مارکتینگ و تاثیر آن بر کسب‌وکارها ممکن است بارها و بارها بعد از مواجهه با یک محتوای خلاقانه یا بعد از استفاده از یک کالا یا محصول، نتیجه را به اطرافیان خود انتقال داده‌ باشیم و…

    بازاریابی گروه دانش مات۱۳۹۷/۱۱/۲۷
  • بازایابی بازگشتی یا Retention Marketing چیست؟

    بازایابی بازگشتی یا Retention Marketing چیست؟ اخیراً در دنیای تجارت الکترونیک مفهوم جدیدی به نام Retention Marketing یا بازاریابی بازگشتی مطرح شده است. هدف Retention Marketing بازگرداندن مشتریان فعلی به سمت خرید کردن یا استفاده‌ی مجدد از…

    بازاریابی گروه دانش مات۱۳۹۷/۱۱/۲۳
  • قیف فروش یا Sales Funnel

    قیف فروش یا Sales Funnel همه روزه افراد بسیای به دنبال یافتن اطلاعات درباره محصولات یا خدمات مورد نیاز یا مورد علاقه‌ی خود هستند و به همین منظور در گوگل و یا وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف جست…

    بازاریابی گروه دانش مات۱۳۹۷/۱۱/۱۵

 

  • اهمیت کلان داده‌ در بازاریابی

    اهمیت کلان داده‌ در بازاریابی در دنیای امروز حجم عظیم اطلاعات، تمام جنبه‎‌های زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده و نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های ما ایفا می‌کند. کلان داده یاBig Data ، مجموعه‌ی عظیمی از داده‌های بزرگ و پیچیده هستند که پردازش آن‌ها به کمک روش‌ها و ابزارهای رایج امکان‌پذیر نیست. از ویژگی‌های کلان داده…

    بازاریابی دیجیتال گروه دانش مات۱۳۹۷/۱۱/۰۷
  • چرا اینفلوئنسر مارکتینگ؟

    بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها (influencer) موضوع جدیدی نیست و سال‌هاست که به‌کار گرفته می‌شود اما اخیراً به موضوعی داغ برای بازاریابان و برندها تبدیل شده است، چراکه به‌عنوان جایگزینی مناسب برای تبلیغات سنتی گران و ناکارآمد، شناخته می‌شود. مهم‌تر از آن، این‌ که مصرف‌کنندگان دوست ندارند هرروز در معرض تبلیغات متعدد قرار بگیرند و همین امر…

    بازاریابی دیجیتال گروه دانش مات۱۳۹۷/۰۱/۲۳
  • 10 دلیل برای استفاده از اینفوگرافیک در بازاریابی محتوا

    10 دلیل برای استفاده از اینفوگرافیک در بازاریابی محتوا

    اگر امروزه، در برنامه‌های بازاریابی و تبلیغات خود از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنید اما هنوز به نتایج دلخواهتان نرسیده‌اید، این احتمال را بدهید که ممکن است محتوای شما در شبکه‌های مجازی از بین رفته باشد و مخاطبان هدف شما آن‌ را نادیده باشند. یکی از راه‌های ایجاد محتوای شگفت‌انگیز، استفاده از اینفوگرافیک (infographic) است که روشی…

    بازاریابی دیجیتال گروه دانش مات۱۳۹۶/۱۲/۱۳

 

  • Minimalist In Ads

    مینیمالیسم در تبلیغات

    تبلیغات تقریبا همه جا مردم را درگیر خود می‌کند؛ از تبلیغات محیطی در خیابان‌ها گرفته تا تبلیغات تلویزیونی و حتی تبلیغات فضای مجازی. اما تبلیغات پرمحتوا و پیچیده، دیگر اثر سابق را بر مشتریان ندارند و این خود، شرکت‌های تبلیغاتی و صاحبان برند…

    تبلیغات گروه دانش مات۱۳۹۶/۱۲/۱۵
  • تجارت اجتماعی، گونه‌‌ای تازه از تجارت الکترونیک

    تجارت اجتماعی، گونه‌‌ای تازه از تجارت الکترونیک

    تجارت اجتماعی یا Social Commerce موضوعی جدید در حوزه تجارت الکترونیکی است، این تجارت در حقیقت ترکیبی از تجارت الکترونیکی با سایت‌های شبکه‌های اجتماعی به‌منظور تسهیل در خریدوفروش محصولات و خدمات با استفاده از فناوری‌های مختلف اینترنت است.  این تجارت اولین بار در…

    تبلیغات گروه دانش مات۱۳۹۶/۱۲/۰۵
  • Billboard-Car-Ads

    تاثیر تبلیغات بر صنعت خودرو

    امروزه بازار خودروی ایران به‌عنوان یکی از تشنه‌ترین بازارهای دنیا شناخته می‌شود که آماده‌ی میزبانی و پذیرش محصولات متنوع خارجی است. همچنین با گذشت زمان و تاثیرات مذاکرات برجام، شاهد ورود برندهای مختلف فرانسوی، چینی، هندی، روسی و… هستیم که در رده‌های مختلف…

    تبلیغات گروه دانش مات۱۳۹۶/۱۱/۰۷

 

  • اثرگذاری مدل PESTLE در تدوین استراتژی‌ها

    اثرگذاری مدل PESTLE در تدوین استراتژی‌ها آگاهی از وضعیت و محیط پیرامون برای هر کسب‌وکاری ضرورت دارد؛ چرا که دید وسیع‌تری برای هدف‌گذاری و تعیین استراتژی و قدم گذاشتن در مسیر مورد نظر به ما می‌دهد. یکی از ابزارهای به شدت کاربردی آنالیز PESTLE است که گسترده‌تر از مدل SWOT…

    استراتژی گروه دانش مات۱۳۹۷/۱۱/۱۷
  • معرفی استراتژی‌های فروش Down Sell ، Cross Sell، Up Sell

    معرفی استراتژی‌های فروش Down Sell ، Cross Sell، Up Sell

    برای پویا نگه‌داشتن کسب‌وکارمان افزایش نرخ‌های تبدیل و در نهایت دستیابی به نتایج موردنظر، استراتژی‌های بازاریابی متعددی وجود دارد که می‌توان از آنها بهره برد. امروزه علاوه بر کسب ‌و کارهای سنتی که به صورت تجربی از استراتژی‌های Up Selling, Down Selling, Cross Selling استفاده می‌کنند، کسب‌وکارهای نوین هم به…

    استراتژی گروه دانش مات۱۳۹۷/۱۱/۱۳
  • استراتژی‌های قیمت‌گذاری کدام‌اند؟

    استراتژی‌های قیمت‌گذاری کدام‌اند؟ اگر کسب‌وکار تازه‌ای به راه انداخته‌اید یا سال‌ها است که تجربه دارید، شاید دانستن استراتژی‌های قیمت‌گذاری برایتان جالب باشد. برای رقابت در هر صنعتی، کسب‌وکارها نیاز به استراتژی‌های قیمت‌گذاری دارند تا بتوانند رشد فروش را مثبت تجربه کنند و با دیگران به رقابت بپردازند. برای داشتن یک…

    استراتژی گروه دانش مات۱۳۹۷/۱۰/۲۹

 

  • Tvc-Media-Planning

    برنامه‌ریزی رسانه برای تلویزیون

    برنامه‌ریزی رسانه از جمله مهمترین فعالیت‌هایی است که باید قبل از اقدام به انجام هرگونه تبلیغی صورت بگیرد چراکه هزینه‌ی تبلیغات بسیار زیاد بوده و در صورت عدم برخورداری از برنامه‌ریزی مناسب، اتلاف هزینه و نیروی زیادی در پی خواهد داشت که از…

    رسانه گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۹/۲۴
  • جشنواره فیلم فجر درفضای مجازی

    جشنواره فیلم فجر درفضای مجازی

    سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از هر جهت متفاوت از سالهای گذشته آغاز شد، آغاز سال نو سینمای ایران، امسال با اکران ۵۵ فیلم همراه شده است که در چهار بخش اصلی در کاخ جشنواره فجر برای دریافت سیمرغ بلورین به رقابت…

    رسانه گروه دانش مات۱۳۹۴/۱۲/۱۴
  • رسانه های تبلیغاتی در طول تاریخ

    نوشتن پیام‌های تبلیغاتی به طرق مختلف از دیرباز دردنیا وجود داشته ودر گذر زمان تکامل یافته وبا تغییرات زیادی تبدیل به آن چیزی شده که ما آن‌را امروزه رسانه تبلیغاتی می‌‍دانیم و قطعاً درآینده نیز به همین شکل باقی نمی‌ماند، باتوجه به سرعت…

    تبلیغات, رسانه گروه دانش مات۱۳۹۴/۱۰/۲۷

 

  • جشنواره تبلیغات ایران، به رنگ آبیِ مات

    جشنواره تبلیغات ایران، به رنگ فیروزه‌ای مات

    جشنواره تبلیغات پرسر و صدا، رنگ آبیِ مات به خود گرفت… جشنواره تبلیغات ایران را می‌توان بزرگ‌‌ترین رویداد رقابتی تبلیغات ایران دانست. هدف از برگزاری این جشنواره بررسی آثار تبلیغاتی کشور در طی یک سال گذشته است، این جشنواره می‌کوشد تا با داوری عادلانه و با کمک استانداردهای علمی و جهانی، صنعت تبلیغات…

    اخبار گروه دانش مات۱۳۹۶/۱۲/۱۷
  • آژانس تبلیغاتی مات در کشور کانادا

    ما در کانون تبلیغات مات بیش از ده سال است که در عرصه‌ی تبلیغات فعالیت می‌کنیم و به یاری خداوند، امروز یکی از برترین شرکت‌های بازاریابی و تبلیغات در ایران هستیم. شرایط اقتصادی و سیاسی امروز به گونه‌ای است که کشور ما را به بازاری جدید، بکر و مناسب برای ورود برندهای بین‌المللی…

    اخبار گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۹/۰۷
  • 10 سالگی مات

    تولد ده سالگی مات

    از روزهای آغازین مات سال‌ها می‌گذرد. و ما از اولین قدم‌های کوچک اما استواری که برداشتیم تا مسیر تحقق اهداف مان را بسازیم بر این باور بودیم که تکیه بر استعدادهای جوان و اعتماد به ایده‌های نو، نه بی‌پروایی بلکه تمام آن چیزی است که سرنوشت ما را روشن و پر امید خواهد…

    اخبار گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۸/۲۵