• بازاریابی مشارکتی چیست

    بازاریابی مشارکتی یا Affinity Marketing چیست؟

    گروه دانش مات بازاریابی

    راه‌های افزایش تاثیرات بازاریابی مشارکتی (Affinity Marketing) بازاریابی مشارکتی در واقع گونه‌ای از بازاریابی است که باعث ایجاد رابطه میان برندهای مکمل می‌شود؛ به‌گونه‌ای که برای هر دو برند سود و منفعتی داشته‌باشد. بهتر است برای درک بهتر این موضوع مثالی بزنیم؛ یک شرکت زنجیره‌ای تعمیرات خودرو در بریتانیا با یک شرکت بیمه…

    ادامه مطلب
  • leader-followers-influencers)

    چرا اینفلوئنسر مارکتینگ؟

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها (influencer) موضوع جدیدی نیست و سال‌هاست که به‌کار گرفته می‌شود اما اخیراً به موضوعی داغ برای بازاریابان و برندها تبدیل شده است، چراکه به‌عنوان جایگزینی مناسب برای تبلیغات سنتی گران و ناکارآمد، شناخته می‌شود. مهم‌تر از آن، این‌ که مصرف‌کنندگان دوست ندارند هرروز در معرض تبلیغات متعدد قرار بگیرند…

    ادامه مطلب
  • جشنواره تبلیغات ایران، به رنگ آبیِ مات

    جشنواره تبلیغات ایران، به رنگ فیروزه‌ای مات

    گروه دانش مات اخبار

    جشنواره تبلیغات پرسر و صدا، رنگ آبیِ مات به خود گرفت… جشنواره تبلیغات ایران را می‌توان بزرگ‌‌ترین رویداد رقابتی تبلیغات ایران دانست. هدف از برگزاری این جشنواره بررسی آثار تبلیغاتی کشور در طی یک سال گذشته است، این جشنواره می‌کوشد تا با داوری عادلانه و با کمک استانداردهای علمی و جهانی، صنعت تبلیغات…

    ادامه مطلب
  • Minimalist In Ads

    مینیمالیسم در تبلیغات

    گروه دانش مات تبلیغات

    تبلیغات تقریبا همه جا مردم را درگیر خود می‌کند؛ از تبلیغات محیطی در خیابان‌ها گرفته تا تبلیغات تلویزیونی و حتی تبلیغات فضای مجازی. اما تبلیغات پرمحتوا و پیچیده، دیگر اثر سابق را بر مشتریان ندارند و این خود، شرکت‌های تبلیغاتی و صاحبان برند را با چالشی اساسی مواجه کرده است. به‌نظر می‌رسد که…

    ادامه مطلب
  • 10 دلیل برای استفاده از اینفوگرافیک در بازاریابی محتوا

    10 دلیل برای استفاده از اینفوگرافیک در بازاریابی محتوا

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    اگر امروزه، در برنامه‌های بازاریابی و تبلیغات خود از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنید اما هنوز به نتایج دلخواهتان نرسیده‌اید، این احتمال را بدهید که ممکن است محتوای شما در شبکه‌های مجازی از بین رفته باشد و مخاطبان هدف شما آن‌ را نادیده باشند. یکی از راه‌های ایجاد محتوای شگفت‌انگیز، استفاده از اینفوگرافیک (infographic)…

    ادامه مطلب
  • scommerce

    تجارت اجتماعی، گونه‌‌ای تازه از تجارت الکترونیک

    گروه دانش مات تبلیغات

    تجارت اجتماعی یا Social Commerce موضوعی جدید در حوزه تجارت الکترونیکی است، این تجارت در حقیقت ترکیبی از تجارت الکترونیکی با سایت‌های شبکه‌های اجتماعی به‌منظور تسهیل در خریدوفروش محصولات و خدمات با استفاده از فناوری‌های مختلف اینترنت است.  این تجارت اولین بار در کره در سال 2008 شکل گرفت. امروزه سرعت پیشرفت زندگی…

    ادامه مطلب

 

 

  • بازاریابی مشارکتی چیست

    بازاریابی مشارکتی یا Affinity Marketing چیست؟

    راه‌های افزایش تاثیرات بازاریابی مشارکتی (Affinity Marketing) بازاریابی مشارکتی در واقع گونه‌ای از بازاریابی است که باعث ایجاد رابطه میان برندهای مکمل می‌شود؛ به‌گونه‌ای که برای هر دو برند سود و منفعتی داشته‌باشد. بهتر است برای درک بهتر این موضوع مثالی بزنیم؛ یک شرکت زنجیره‌ای تعمیرات خودرو در بریتانیا با یک شرکت بیمه قرارداد می‌بندد. بدین…

    بازاریابی گروه دانش مات2018/04/18
  • Multigenerational-adv

    بازایابی چند نسلی در ایران

    حتماً هنگام پیاده‌روی در یک خیابان شلوغ به وجود افرادی با سنین مختلف توجه کرده‌اید. هر نسلی ویژگی‌ها، تمایلات و استنباطات منحصر به خود را دارد به هین خاطر ایجاد محیط یا سرگرمی که قادر باشد به طور همزمان تمامی آن‌ها را درگیر کند، کاری بسیار مشکل است. از این رو صاحبان مشاغل غالباً با مصرف‌کنندگانی…

    بازاریابی گروه دانش مات2017/04/22
  • Neuro-marketing

    بازاریابی عصبی، راهکاری برای نفوذ به ذهن مخاطبان

    فرآیند انتخاب چگونه است؟ چه عاملی باعث می‌شود تا مجموعه‌ی افکار و احساسات یک فرد به سمت خرید پیش رود؟ اغلب افراد فکر می‌کنند که قادر به انتخاب درست و منطقی در فرآیند خرید هستند و توانایی ارزیابی نسبت سود به زیان را دارند. تحقیقات بازار و بررسی‌های انجام شده در آژانس‌های تبلیغاتی نشان داده‌ است…

    بازاریابی گروه دانش مات2017/04/16

 

 

  • leader-followers-influencers)

    چرا اینفلوئنسر مارکتینگ؟

    بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها (influencer) موضوع جدیدی نیست و سال‌هاست که به‌کار گرفته می‌شود اما اخیراً به موضوعی داغ برای بازاریابان و برندها تبدیل شده است، چراکه به‌عنوان جایگزینی مناسب برای تبلیغات سنتی گران و ناکارآمد، شناخته می‌شود. مهم‌تر از آن، این‌ که مصرف‌کنندگان دوست ندارند هرروز در معرض تبلیغات متعدد قرار بگیرند و همین امر…

    بازاریابی دیجیتال گروه دانش مات2018/04/12
  • 10 دلیل برای استفاده از اینفوگرافیک در بازاریابی محتوا

    10 دلیل برای استفاده از اینفوگرافیک در بازاریابی محتوا

    اگر امروزه، در برنامه‌های بازاریابی و تبلیغات خود از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنید اما هنوز به نتایج دلخواهتان نرسیده‌اید، این احتمال را بدهید که ممکن است محتوای شما در شبکه‌های مجازی از بین رفته باشد و مخاطبان هدف شما آن‌ را نادیده باشند. یکی از راه‌های ایجاد محتوای شگفت‌انگیز، استفاده از اینفوگرافیک (infographic) است که روشی…

    بازاریابی دیجیتال گروه دانش مات2018/03/04
  • تجارت الکترونیک در دنیای امروز

    تجارت الکترونیک در دنیای امروز

    زمانیکه صحبت از تکنولوژی و پیشرفت چشم‌گیر آن در دنیا می‌شود، پر واضح است که با چند پدیده‌ی پیچیده سر و کار داریم؛ تکنولوژی، علم و جامعه. پیشرفت تکنولوژی در چند دهه گذشته، تاثیر به‌سزایی بر زندگی انسان گذاشته و روزمرگی‌ها را در دست گرفته‌است. امروزه به دلیل بالا‌رفتن سرعت زندگی در انجام کارها، مردم به‌طور…

    بازاریابی دیجیتال گروه دانش مات2017/09/11

 

 

  • Minimalist In Ads

    مینیمالیسم در تبلیغات

    تبلیغات تقریبا همه جا مردم را درگیر خود می‌کند؛ از تبلیغات محیطی در خیابان‌ها گرفته تا تبلیغات تلویزیونی و حتی تبلیغات فضای مجازی. اما تبلیغات پرمحتوا و پیچیده، دیگر اثر سابق را بر مشتریان ندارند و این خود، شرکت‌های تبلیغاتی و صاحبان برند…

    تبلیغات گروه دانش مات2018/03/06
  • scommerce

    تجارت اجتماعی، گونه‌‌ای تازه از تجارت الکترونیک

    تجارت اجتماعی یا Social Commerce موضوعی جدید در حوزه تجارت الکترونیکی است، این تجارت در حقیقت ترکیبی از تجارت الکترونیکی با سایت‌های شبکه‌های اجتماعی به‌منظور تسهیل در خریدوفروش محصولات و خدمات با استفاده از فناوری‌های مختلف اینترنت است.  این تجارت اولین بار در…

    تبلیغات گروه دانش مات2018/02/24
  • Billboard-Car-Ads

    تاثیر تبلیغات بر صنعت خودرو

    امروزه بازار خودروی ایران به‌عنوان یکی از تشنه‌ترین بازارهای دنیا شناخته می‌شود که آماده‌ی میزبانی و پذیرش محصولات متنوع خارجی است. همچنین با گذشت زمان و تاثیرات مذاکرات برجام، شاهد ورود برندهای مختلف فرانسوی، چینی، هندی، روسی و… هستیم که در رده‌های مختلف…

    تبلیغات گروه دانش مات2018/01/27

 

 

  • inbound-marketing

    اهمیت اینباند مارکتینگ در سال 2016

    اینباند مارکتینگ در فارسی با عنوان بازاریابی درون‌گرا یا بازاریابی جاذبه‌ای معنی می‌شود که شاید به درستی انتقال دهنده معنای این عبارت نباشد به همین علت به بررسی مفهوم این عبارت می‌پردازیم، اینباند مارکتینگ در چند سال اخیر از اهمیت زیادی برخوردار گردیده و توجه به این مفهوم در سال…

    استراتژی گروه دانش مات2016/12/10
  • Media Planing

    پیشبینی آینده‌ی برنامه‌ریزی رسانه

    رسانه‌ در صنعت تبلیغات و بازاریابی به عنوان پل ارتباطی میان برند و مخاطب شناخته می‌شود. انتخاب نوع رسانه‌ی تبلیغاتی و تعیین دقیق زمان سرمایه‌گذاری برای هر کدام از انواع تبلیغات بسیار حائز اهمیت است. امروزه در دنیای تبلیغات و بازاریابی ارائه‌ی برنامه‌ی مدون و منسجم جهت معرفی، ارتقا، بهبود…

    استراتژی گروه دانش مات2016/11/07
  • هویت سازمانی و هویت برند

    هویت سازمانی و هویت برند

    برند ارزشمند ترین دارایی یک شرکت است به همین سبب باید به دقت خلق شود تا به درستی بتواند معرف کسب وکار و اعتبار شرکت باشد. برند یک نام، عبارت، طراحی، نماد یا به طور کلی ویژگی است که کالا و خدمات یک فروشنده را از سایر فروشنده ها متمایز…

    استراتژی گروه دانش مات2016/03/06

 

 

  • Tvc-Media-Planning

    برنامه‌ریزی رسانه برای تلویزیون

    برنامه‌ریزی رسانه از جمله مهمترین فعالیت‌هایی است که باید قبل از اقدام به انجام هرگونه تبلیغی صورت بگیرد چراکه هزینه‌ی تبلیغات بسیار زیاد بوده و در صورت عدم برخورداری از برنامه‌ریزی مناسب، اتلاف هزینه و نیروی زیادی در پی خواهد داشت که از…

    رسانه گروه دانش مات2016/12/14
  • جشنواره فیلم فجر درفضای مجازی

    جشنواره فیلم فجر درفضای مجازی

    سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از هر جهت متفاوت از سالهای گذشته آغاز شد، آغاز سال نو سینمای ایران، امسال با اکران ۵۵ فیلم همراه شده است که در چهار بخش اصلی در کاخ جشنواره فجر برای دریافت سیمرغ بلورین به رقابت…

    رسانه گروه دانش مات2016/03/04
  • رسانه های تبلیغاتی در طول تاریخ

    نوشتن پیام‌های تبلیغاتی به طرق مختلف از دیرباز دردنیا وجود داشته ودر گذر زمان تکامل یافته وبا تغییرات زیادی تبدیل به آن چیزی شده که ما آن‌را امروزه رسانه تبلیغاتی می‌‍دانیم و قطعاً درآینده نیز به همین شکل باقی نمی‌ماند، باتوجه به سرعت…

    تبلیغات, رسانه گروه دانش مات2016/01/17

 

 

  • جشنواره تبلیغات ایران، به رنگ آبیِ مات

    جشنواره تبلیغات ایران، به رنگ فیروزه‌ای مات

    جشنواره تبلیغات پرسر و صدا، رنگ آبیِ مات به خود گرفت… جشنواره تبلیغات ایران را می‌توان بزرگ‌‌ترین رویداد رقابتی تبلیغات ایران دانست. هدف از برگزاری این جشنواره بررسی آثار تبلیغاتی کشور در طی یک سال گذشته است، این جشنواره می‌کوشد تا…

    اخبار گروه دانش مات2018/03/08
  • آژانس تبلیغاتی مات در کشور کانادا

    ما در کانون تبلیغات مات بیش از ده سال است که در عرصه‌ی تبلیغات فعالیت می‌کنیم و به یاری خداوند، امروز یکی از برترین شرکت‌های بازاریابی و تبلیغات در ایران هستیم. شرایط اقتصادی و سیاسی امروز به گونه‌ای است که کشور…

    اخبار گروه دانش مات2016/11/27
  • 10 سالگی مات

    تولد ده سالگی مات

    از روزهای آغازین مات سال‌ها می‌گذرد. و ما از اولین قدم‌های کوچک اما استواری که برداشتیم تا مسیر تحقق اهداف مان را بسازیم بر این باور بودیم که تکیه بر استعدادهای جوان و اعتماد به ایده‌های نو، نه بی‌پروایی بلکه تمام…

    اخبار گروه دانش مات2016/11/15