• چرا محصولات جدید شکست می‌خورند؟

    چرا محصولات جدید شکست می‌خورند؟

    گروه دانش مات بازاریابی

    پیچیدگی محیط کسب‌وکار کنونی و پیشرفت روزافزون تکنولوژی در کنار تغییرات سریع نیازها و خواسته‌های مشتریان، چرخه عمر محصولات را کوتاه کرده است. شدت و نحوه رقابت میان رقبا، میزان جذابیت یک صنعت را در فضای رقابتی امروز تعیین می‌کند. بنگاه‌های تجاری برای پاسخ به نیازها و خواسته‌های مشتریان، به طور مستمر می‌بایست…

    ادامه مطلب
  • طراحی وب‌سایت

    چه نکاتی را در طراحی وب‌سایت باید مدنظر قرار دهید؟

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای دیجیتال، کسب‌وکارها به اهمیت حضور پررنگ و قوی در تجارت آنلاین پی برده‌اند. یکی از اولین گام‌هایی که برای حضور در فضای دیجیتال از سوی شرکت‌ها و کسب‌وکارها برداشته می‌شود، طراحی و ایجاد یک وب‌سایت تجاری است. در این بلاگ قصد داریم به مهم‌ترین نکاتی که می‌بایست…

    ادامه مطلب
  • برون‌سپاری یا درون‌سپاری؟ چالش پیش روی کسب‌وکارها

    برون‌سپاری یا درون‌سپاری؟ چالش پیش روی کسب‌وکارها

    گروه دانش مات استراتژی

    در بلاگ‌های پیشین پیرامون یکپارچگی عمودی و بحث عدم قطعیت در محیط‌های کسب‌وکار کنونی صحبت کردیم. یکپارچگی عمودی به معنای مالکیت بنگاه بر فعالیت‌هایی است که به صورت عمودی  در بخش مربوط به تامین‌کنندگان یا خرده‌فروشان انجام می‌گیرد. پیشرفت تکنولوژی و بین المللی شدن، ارتباط و تعامل میان کسب‌وکارهای مختلف و اتحاد استراتژیک…

    ادامه مطلب
  • همه چیز در مورد یکپارچگی عمودی

    همه چیز در مورد یکپارچگی عمودی

    گروه دانش مات استراتژی

    میزان جذابیت یک صنعت و شدت رقابت میان فعالان حاضر در آن صنعت، از مهم‌ترین شاخصه‌های تدوین استراتژی در کسب‌و‌کارها است. عدم قطعیت و پیش‌بینی‌ناپذیری یکی از ویژگی‌های محیط کسب‌و‌کار کنونی است. برای مواجهه با این پدیده، شرکت‌ها سطوح مختلفی از یکپارچگی عمودی را برای کاهش میزان وابستگی خود به اعضای زنجیره تامین…

    ادامه مطلب
  • مسئولیت اجتماعی (CSR)

    مسئولیت اجتماعی (CSR) چگونه به کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند؟

    گروه دانش مات استراتژی

    در بلاگ‌های پیشین، پیرامون طراحی استراتژی رقابتی در سازمان‌ها با توجه به جذابیت محیط صنعت و شدت رقابت میان رقبا سخن گفتیم. هدف از استراتژی، خلق مزیت رقابتی است. هر سازمان از طریق تحلیل محیط بیرونی، بررسی نقاط قوت و ضعف و ماتریس SWOT، درصدد پیشی‌گرفتن از رقبا و کسب سود است. با…

    ادامه مطلب
  • تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان دائمی

    چگونه مشتریان بالقوه را به مشتریان دائمی تبدیل کنیم؟

    گروه دانش مات بازاریابی

    شدت رقابت کسب‌و‌کارهای کنونی و میزان سودآوری بنگاه‌ها به مشتریان آن‌ها بستگی دارد. در حقیقت، مشتری، نبض حیاتی یک کسب‌و‌کار است که تمام برنامه‌های بازاریابی و نقشه راه در سفر مشتری براساس آن بنا می‌شود. میزان جذابیت صنعت و نحوه رقابت رقبا و کلیه استراتژی‌هایی که بنگاه‌ها برای کسب سود پیاده‌سازی می‌کنند، برای…

    ادامه مطلب

 

  • چرا محصولات جدید شکست می‌خورند؟

    چرا محصولات جدید شکست می‌خورند؟

    پیچیدگی محیط کسب‌وکار کنونی و پیشرفت روزافزون تکنولوژی در کنار تغییرات سریع نیازها و خواسته‌های مشتریان، چرخه عمر محصولات را کوتاه کرده است. شدت و نحوه رقابت میان رقبا، میزان جذابیت یک صنعت را در فضای رقابتی…

    بازاریابی گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۵/۲۹
  • تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان دائمی

    چگونه مشتریان بالقوه را به مشتریان دائمی تبدیل کنیم؟

    شدت رقابت کسب‌و‌کارهای کنونی و میزان سودآوری بنگاه‌ها به مشتریان آن‌ها بستگی دارد. در حقیقت، مشتری، نبض حیاتی یک کسب‌و‌کار است که تمام برنامه‌های بازاریابی و نقشه راه در سفر مشتری براساس آن بنا می‌شود. میزان جذابیت…

    بازاریابی گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۴/۲۵
  • 4 شیوه وفادارسازی مشتریان

    4 شیوه وفادارسازی مشتریان

    در فضای کسب‌و‌کار امروزی بارها شنیده اید که هزینه جذب مشتری جدید 5 تا 10 برابر بیشتر از حفظ مشتریان کنونی است. پیچیدگی بازی رقابتی و کوتاه شدن چرخه عمر محصولات، کمپانی‌ها را به سمت اجرای برنامه‌های…

    بازاریابی گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۴/۱۱

 

  • طراحی وب‌سایت

    چه نکاتی را در طراحی وب‌سایت باید مدنظر قرار دهید؟

    با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای دیجیتال، کسب‌وکارها به اهمیت حضور پررنگ و قوی در تجارت آنلاین پی برده‌اند. یکی از اولین گام‌هایی که برای حضور در فضای دیجیتال از سوی شرکت‌ها و کسب‌وکارها برداشته می‌شود، طراحی و ایجاد یک وب‌سایت تجاری است. در این بلاگ قصد داریم به مهم‌ترین نکاتی که می‌بایست در طراحی وب‌سایت…

    بازاریابی دیجیتال گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۵/۲۲
  • ایمیل مارکتینگ

    8 تکنیک موثر برای موفقیت در ایمیل مارکتینگ

    دنیای کسب‌و‌کار امروزی با تکنولوژی درآمیخته است. بازاریابی دیجیتال و تکنیک‌هایی که برای وایرال‌کردن محتوا مورد استفاده قرار می‌گیرد، به طور مستمر دستخوش تغییرات می‌شوند. در میان راهکارهای بازاریابی در دنیای دیجیتال، ایمیل مارکتینگ به عنوان یکی از اقدامات تاثیرگذار برای افزایش فروش و کسب سود، شناخته می‌شود. در این بلاگ قصد داریم به 8 تکنیک…

    بازاریابی دیجیتال گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۴/۱۸
  • STP استراتژی بازاریابی

    آشنایی با مدل STP در استراتژی بازاریابی

    همه‌ی ما می‌دانیم در دنیای کسب و کار، هیچ محصول یا خدمتی صرف نظر از نوع آن، وجود ندارد که مناسب با تمام افراد جهان یا حتی یک جامعه باشد، چرا که انسان‌ها در بسیاری از ویژگی‌ها مانند سبک زندگی، تمایلات، علایق، نیازها، قدرت خرید با هم متفاوت اند. هنر کسب و کارها این است که…

    بازاریابی دیجیتال گروه دانش مات۱۳۹۷/۱۲/۰۴

 

  • خصوصیات تبلیغ تلویزیونی جذاب

    یک تبلیغ تلویزیونی جذاب چه خصوصیاتی دارد؟

    تبلیغات تلویزیونی یکی از موثرترین و شناخته‌شده‌ترین روش‌های اطلاع‌رسانی است که بنگاه‌های مختلف کسب‌و‌کار برای برقراری ارتباط با مخاطبان از آن بهره می‌گیرند. انتقال پیام برند به میلیون‌ها نفر در مدت زمان کوتاه، تلویزیون را به یکی از جذاب‌ترین رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی به…

    تبلیغات گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۲/۲۲
  • مینیمالیست در تبلیغات

    مینیمالیسم در تبلیغات

    تبلیغات تقریبا همه جا مردم را درگیر خود می‌کند؛ از تبلیغات محیطی در خیابان‌ها گرفته تا تبلیغات تلویزیونی و حتی تبلیغات فضای مجازی. اما تبلیغات پرمحتوا و پیچیده، دیگر اثر سابق را بر مشتریان ندارند و این خود، شرکت‌های تبلیغاتی و صاحبان برند…

    تبلیغات گروه دانش مات۱۳۹۶/۱۲/۱۵
  • تجارت اجتماعی

    تجارت اجتماعی، گونه‌‌ای تازه از تجارت الکترونیک

    تجارت اجتماعی یا Social Commerce موضوعی جدید در حوزه تجارت الکترونیکی است، این تجارت در حقیقت ترکیبی از تجارت الکترونیکی با سایت‌های شبکه‌های اجتماعی به‌منظور تسهیل در خریدوفروش محصولات و خدمات با استفاده از فناوری‌های مختلف اینترنت است.  این تجارت اولین بار در…

    تبلیغات گروه دانش مات۱۳۹۶/۱۲/۰۵

 

  • برون‌سپاری یا درون‌سپاری؟ چالش پیش روی کسب‌وکارها

    برون‌سپاری یا درون‌سپاری؟ چالش پیش روی کسب‌وکارها

    در بلاگ‌های پیشین پیرامون یکپارچگی عمودی و بحث عدم قطعیت در محیط‌های کسب‌وکار کنونی صحبت کردیم. یکپارچگی عمودی به معنای مالکیت بنگاه بر فعالیت‌هایی است که به صورت عمودی  در بخش مربوط به تامین‌کنندگان یا خرده‌فروشان انجام می‌گیرد. پیشرفت تکنولوژی و بین المللی شدن، ارتباط و تعامل میان کسب‌وکارهای مختلف…

    استراتژی گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۵/۱۵
  • همه چیز در مورد یکپارچگی عمودی

    همه چیز در مورد یکپارچگی عمودی

    میزان جذابیت یک صنعت و شدت رقابت میان فعالان حاضر در آن صنعت، از مهم‌ترین شاخصه‌های تدوین استراتژی در کسب‌و‌کارها است. عدم قطعیت و پیش‌بینی‌ناپذیری یکی از ویژگی‌های محیط کسب‌و‌کار کنونی است. برای مواجهه با این پدیده، شرکت‌ها سطوح مختلفی از یکپارچگی عمودی را برای کاهش میزان وابستگی خود به…

    استراتژی گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۵/۰۸
  • مسئولیت اجتماعی (CSR)

    مسئولیت اجتماعی (CSR) چگونه به کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند؟

    در بلاگ‌های پیشین، پیرامون طراحی استراتژی رقابتی در سازمان‌ها با توجه به جذابیت محیط صنعت و شدت رقابت میان رقبا سخن گفتیم. هدف از استراتژی، خلق مزیت رقابتی است. هر سازمان از طریق تحلیل محیط بیرونی، بررسی نقاط قوت و ضعف و ماتریس SWOT، درصدد پیشی‌گرفتن از رقبا و کسب…

    استراتژی گروه دانش مات۱۳۹۸/۰۵/۰۱

 

  • تلویزیون برنامه نویسی رسانه

    برنامه‌ریزی رسانه برای تلویزیون

    برنامه‌ریزی رسانه از جمله مهمترین فعالیت‌هایی است که باید قبل از اقدام به انجام هرگونه تبلیغی صورت بگیرد چراکه هزینه‌ی تبلیغات بسیار زیاد بوده و در صورت عدم برخورداری از برنامه‌ریزی مناسب، اتلاف هزینه و نیروی زیادی در پی خواهد داشت که از…

    رسانه گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۹/۲۴
  • جشنواره فیلم فجر درفضای مجازی

    جشنواره فیلم فجر درفضای مجازی

    سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از هر جهت متفاوت از سالهای گذشته آغاز شد، آغاز سال نو سینمای ایران، امسال با اکران ۵۵ فیلم همراه شده است که در چهار بخش اصلی در کاخ جشنواره فجر برای دریافت سیمرغ بلورین به رقابت…

    رسانه گروه دانش مات۱۳۹۴/۱۲/۱۴
  • رسانه های تبلیغاتی

    رسانه های تبلیغاتی در طول تاریخ

    نوشتن پیام‌های تبلیغاتی به طرق مختلف از دیرباز دردنیا وجود داشته ودر گذر زمان تکامل یافته وبا تغییرات زیادی تبدیل به آن چیزی شده که ما آن‌را امروزه رسانه تبلیغاتی می‌‍دانیم و قطعاً درآینده نیز به همین شکل باقی نمی‌ماند، باتوجه به سرعت…

    تبلیغات, رسانه گروه دانش مات۱۳۹۴/۱۰/۲۷

 

  • جشنواره تبلیغات ایران، به رنگ آبیِ مات

    جشنواره تبلیغات ایران، به رنگ فیروزه‌ای مات

    جشنواره تبلیغات پرسر و صدا، رنگ آبیِ مات به خود گرفت… جشنواره تبلیغات ایران را می‌توان بزرگ‌‌ترین رویداد رقابتی تبلیغات ایران دانست. هدف از برگزاری این جشنواره بررسی آثار تبلیغاتی کشور در طی یک سال گذشته است، این جشنواره می‌کوشد تا با داوری عادلانه و با کمک استانداردهای علمی و جهانی، صنعت تبلیغات…

    اخبار گروه دانش مات۱۳۹۶/۱۲/۱۷
  • تبلیغات مات در کانادا

    آژانس تبلیغاتی مات در کشور کانادا

    ما در کانون تبلیغات مات بیش از ده سال است که در عرصه‌ی تبلیغات فعالیت می‌کنیم و به یاری خداوند، امروز یکی از برترین شرکت‌های بازاریابی و تبلیغات در ایران هستیم. شرایط اقتصادی و سیاسی امروز به گونه‌ای است که کشور ما را به بازاری جدید، بکر و مناسب برای ورود برندهای بین‌المللی…

    اخبار گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۹/۰۷
  • 10 سالگی مات

    تولد ده سالگی مات

    از روزهای آغازین مات سال‌ها می‌گذرد. و ما از اولین قدم‌های کوچک اما استواری که برداشتیم تا مسیر تحقق اهداف مان را بسازیم بر این باور بودیم که تکیه بر استعدادهای جوان و اعتماد به ایده‌های نو، نه بی‌پروایی بلکه تمام آن چیزی است که سرنوشت ما را روشن و پر امید خواهد…

    اخبار گروه دانش مات۱۳۹۵/۰۸/۲۵