استراتژی

 

 

  • Media Planing

    پیشبینی آینده‌ی برنامه‌ریزی رسانه

    Maat Knowledge Group استراتژی

    رسانه‌ در صنعت تبلیغات و بازاریابی به عنوان پل ارتباطی میان برند و مخاطب شناخته می‌شود. انتخاب نوع رسانه‌ی تبلیغاتی و تعیین دقیق زمان سرمایه‌گذاری برای هر کدام از انواع تبلیغات بسیار حائز اهمیت است. امروزه در دنیای تبلیغات و بازاریابی ارائه‌ی برنامه‌ی مدون و منسجم جهت معرفی، ارتقا، بهبود جایگاه یا...

    Read More
  • هویت سازمانی و هویت برند

    هویت سازمانی و هویت برند

    Maat Knowledge Group استراتژی

    برند ارزشمند ترین دارایی یک شرکت است به همین سبب باید به دقت خلق شود تا به درستی بتواند معرف کسب وکار و اعتبار شرکت باشد. برند یک نام، عبارت، طراحی، نماد یا به طور کلی ویژگی است که کالا و خدمات یک فروشنده را از سایر فروشنده ها متمایز می کند....

    Read More
  • ایران در دوران پسا تحریم، فرصت ها و تهدیدها

    Maat Knowledge Group استراتژی

    با تحمیل قطعنامه های سازمان ملل، تحریم های یک جانبه از سوی آمریکا و تحریم های اتحادیه اروپا، جمهوری اسلامی ایران از بسیاری از امکانات تجاری، فروش نفت، انتقال پول، واردات کالاهای مختلف، دسترسی به فناوری های جدید در تمامی زمینه ها، خرید وسایل بیمارستانی، کالاهای مورد لزوم مردم، تحصیل در بعضی...

    Read More
  • دکتر ظریف

    چشم انداز اقتصادی در دوران پسا تحریم

    Maat Knowledge Group استراتژی

    مذاکرات هسته ای ایران شامل رایزنی و اقدامات دیپلماتیک دولت جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۵ برای توافقی جامع درباره ی ادامه ی تلاش های هسته ای ایران در چارچوب مورد توافق بین ایران، پنج عضو دائم شورای امنیت و آلمان است. توافق موقت ژنو بر روی برنامه ی هسته ای ایران،...

    Read More
  • استراتژی خلاق – قسمت دوم

    Maat Knowledge Group استراتژی

    برنامه ریزی استراتژی خلاق کسانی که بر روی بعد خلاق ارتباطات بازاریابی کار می‌کنند، معمولاٌ با چالشی جدی مواجه می‌شوند. این افراد باید ورودی‌هایی نظیر تحقیقات بازار، بریف خلاق، استراتژی مدون، اهداف ارتباطی و … را گرفته و آنها را به پیام ارتباط بازاریابی تبدیل کنند. وظیفه آنها نوشتن سناریو، طراحی و...

    Read More
  • استراتژی خلاق – قسمت اول

    Maat Knowledge Group استراتژی

    مفهوم خلاقیت و ارتباطات بازاریابی خلاق یکی از مهم‌ترین اجزای برنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه، پیام ارتباط بازاریابی ست. واضح است که راه‌های بی شماری برای انتقال پیام ارتباط بازاریابی وجود دارد. با این وجود، پایه و اساس تمام این پیام‌ها، یک استراتژی خلاق است که شامل تعیین آنچه پیام بازاریابی می‌گوید و...

    Read More