بازاریابی دیجیتال

 

 

  • اینستاگرام به نام هنر، به کام بازار

    اینستاگرام به نام هنر، به کام بازار

    Maat Knowledge Group بازاریابی دیجیتال

    ثبت عکس های اینستنت یا لحظه ای که سابقا با دوربین های پولاروید و کداک قدیمی گرفته می شد، ایده ی اصلی شکل گیری اینستاگرام بود. با ورود عکاسی دیجیتال به دنیای ما و گوشی هایی که تا حدودی جایگزین دوربین های سنگین شدند، لحظات ما در بین انبوهی از عکس های...

    Read More
  • داو

    برخورد نزدیک از نوع سوم

    Maat Knowledge Group بازاریابی دیجیتال

    یک تبلیغ موفق ویژگی های متعددی دارد که وجود برخی از این ویژگی ها تاثیر انکار ناپذیری بر افزایش اثربخشی  تبلیغ دارد. اولین مورد، تولید یک محتوای درخور و متناسب با محصول یا خدمت مورد نظر است و در مرحله ی دوم انتخاب صحیح نوع رسانه از اهمیت فراوانی برخوردار است چراکه...

    Read More
  • پاسخ های کاربران به تبلیغات آنلاین: آگاهانه و احساسی

    Maat Knowledge Group بازاریابی دیجیتال

    یکی از مهم ترین مباحث در تبلیغات، بررسی رفتار مشتریان نسبت به تبلیغ است. اگر تمام مراحل لازم برای ایجاد یک تبلیغ مؤثر طی شده باشد ولی مشتریان عکس العمل خوبی نسبت به آن نشان ندهند، کل زمان و هزینه صرف شده برای ساخت آن تبلیغ اتلاف شده است. بحث و بررسی...

    Read More
  • روند تغییرات شبکه های اجتماعی از گذشته تا آینده

    Maat Knowledge Group بازاریابی دیجیتال

    شبکه اجتماعی ابزاریست که امکان دستیابی به نحوه جدیدی از برقراری ارتباط و به اشتراک‌گذاری محتوا در اینترنت را فراهم می آورد. امروزه میلیون ها نفر از کاربران اینترنت، عضو صدها شبکه اجتماعی متفاوت می باشند و بخشی از فعالیت آن لاین روزانه خود را در فضای مجازی انجام می دهند. در...

    Read More
  • شاخصه‌های کمّی مورد استفاده در سنجش میزان اثربخشی بازاریابی دیجیتالی یک کانون تبلیغاتی

    Maat Knowledge Group بازاریابی دیجیتال

    علاوه بر شاخصه‌ های کیفی که مهمترین عامل در تعیین اثربخشی فعالیت‌ های یک شرکت تبلیغاتی هستند شاخصه‌ های کمّی نیز می‌توانند درتعیین اثربخشی تبلیغات دیجیتالی و بازاریابی یک آژانس تبلیغاتی موثر واقع شوند. برای تمامی سازمان‌ها بحث بودجه و سرمایه مهم‌ترین نکته است، به همین دلیل توجه به معیار های کمّی...

    Read More
  • اهمیت بازاریابی دیجیتال

    Maat Knowledge Group بازاریابی دیجیتال

    درحالیکه نسل‌ قدیم از کاهش اقبال عمومی به روش‌های ارتباطی سنتی مانند روزنامه‌ و مجلات، کتب، ، رادیو و تلویزیون گله می‌کند، نسل جدید که با اینترنت و تلفن همراه سایر ابزارهای ارتباطی بزرگ شده‌، با آغوش باز به استقبال دنیای جدید دیجیتال می‌رود. افراد هر روز بیش از روز قبل توسط...

    Read More
  • تفاوت‌ها و مزایای تبلیغات آنلاین

    Maat Knowledge Group بازاریابی دیجیتال

    ۵۶ سایت از ۱۰۰ سایت پربیننده در ماه فوریه ۲۰۰۸ مربوط به تبلیغات بوده­‌اند. فروشندگانی که خدماتشان بر پایه­ وب است از تبلیغات آنلاین استفاده می­ کنند تا مشتری تنها با چند کلیک به سایت آن­ها برید و اجناس و یا سرویس موردنظر خود را بیابد. اساسی­‌ترین تفاوت میان تبلیغات آنلاین و...

    Read More