بازاریابی دیجیتال

 

 

  • رمز موفقیت کمپین ”زیبا در هر سنی“ شرکت داو

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال, تبلیغات

    وقتی صدای تبلیغات شما به گوش رسانه‌های لندن می‌رسد… تاثیر تبلیغات از زمان‌های بسیار دور اثبات شده‎‌‌است و تنها با گذشت زمان، شکل و شمایل یا ابزار آن تغییر کرده‌است اما ماهیت آن همچنان پابرجاست. دنیای امروز، دنیایی است پر تلاطم و پر از تغییرات ناگهانی. دنیایی که در آن هر روز...

    ادامه مطلب
  • اینستاگرام به نام هنر، به کام بازار

    اینستاگرام به نام هنر، به کام بازار

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    ثبت عکس های اینستنت یا لحظه ای که سابقا با دوربین های پولاروید و کداک قدیمی گرفته می شد، ایده ی اصلی شکل گیری اینستاگرام بود. با ورود عکاسی دیجیتال به دنیای ما و گوشی هایی که تا حدودی جایگزین دوربین های سنگین شدند، لحظات ما در بین انبوهی از عکس های...

    ادامه مطلب
  • داو

    برخورد نزدیک از نوع سوم

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    یک تبلیغ موفق ویژگی های متعددی دارد که وجود برخی از این ویژگی ها تاثیر انکار ناپذیری بر افزایش اثربخشی  تبلیغ دارد. اولین مورد، تولید یک محتوای درخور و متناسب با محصول یا خدمت مورد نظر است و در مرحله ی دوم انتخاب صحیح نوع رسانه از اهمیت فراوانی برخوردار است چراکه...

    ادامه مطلب
  • پاسخ های کاربران به تبلیغات آنلاین: آگاهانه و احساسی

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    یکی از مهم ترین مباحث در تبلیغات، بررسی رفتار مشتریان نسبت به تبلیغ است. اگر تمام مراحل لازم برای ایجاد یک تبلیغ مؤثر طی شده باشد ولی مشتریان عکس العمل خوبی نسبت به آن نشان ندهند، کل زمان و هزینه صرف شده برای ساخت آن تبلیغ اتلاف شده است. بحث و بررسی...

    ادامه مطلب
  • روند تغییرات شبکه های اجتماعی از گذشته تا آینده

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    شبکه اجتماعی ابزاریست که امکان دستیابی به نحوه جدیدی از برقراری ارتباط و به اشتراک‌گذاری محتوا در اینترنت را فراهم می آورد. امروزه میلیون ها نفر از کاربران اینترنت، عضو صدها شبکه اجتماعی متفاوت می باشند و بخشی از فعالیت آن لاین روزانه خود را در فضای مجازی انجام می دهند. در...

    ادامه مطلب
  • شاخصه‌های کمّی مورد استفاده در سنجش میزان اثربخشی بازاریابی دیجیتالی یک کانون تبلیغاتی

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    علاوه بر شاخصه‌ های کیفی که مهمترین عامل در تعیین اثربخشی فعالیت‌ های یک شرکت تبلیغاتی هستند شاخصه‌ های کمّی نیز می‌توانند درتعیین اثربخشی تبلیغات دیجیتالی و بازاریابی یک آژانس تبلیغاتی موثر واقع شوند. برای تمامی سازمان‌ها بحث بودجه و سرمایه مهم‌ترین نکته است، به همین دلیل توجه به معیار های کمّی...

    ادامه مطلب
  • اهمیت بازاریابی دیجیتال

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    درحالیکه نسل‌ قدیم از کاهش اقبال عمومی به روش‌های ارتباطی سنتی مانند روزنامه‌ و مجلات، کتب، ، رادیو و تلویزیون گله می‌کند، نسل جدید که با اینترنت و تلفن همراه سایر ابزارهای ارتباطی بزرگ شده‌، با آغوش باز به استقبال دنیای جدید دیجیتال می‌رود. افراد هر روز بیش از روز قبل توسط...

    ادامه مطلب
  • تفاوت‌ها و مزایای تبلیغات آنلاین

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    ۵۶ سایت از ۱۰۰ سایت پربیننده در ماه فوریه ۲۰۰۸ مربوط به تبلیغات بوده­‌اند. فروشندگانی که خدماتشان بر پایه­ وب است از تبلیغات آنلاین استفاده می­ کنند تا مشتری تنها با چند کلیک به سایت آن­ها برید و اجناس و یا سرویس موردنظر خود را بیابد. اساسی­‌ترین تفاوت میان تبلیغات آنلاین و...

    ادامه مطلب