بازاریابی دیجیتال

 

 

  • STP استراتژی بازاریابی

    آشنایی با مدل STP در استراتژی بازاریابی

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    همه‌ی ما می‌دانیم در دنیای کسب و کار، هیچ محصول یا خدمتی صرف نظر از نوع آن، وجود ندارد که مناسب با تمام افراد جهان یا حتی یک جامعه باشد، چرا که انسان‌ها در بسیاری از ویژگی‌ها مانند سبک زندگی، تمایلات، علایق، نیازها، قدرت خرید با هم متفاوت اند. هنر کسب و کارها…

    ادامه مطلب
  • محتوای ویروسی

    8 نکته برای تولید محتوای وایرال

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    در بلاگ‌های قبل در مورد بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ صحبت کرده‌ایم. بازاریابی ویروسی یکی از روش‌های تبلیغ کالا و خدمات است که توسط مخاطبان و در بستر رسانه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد؛ اما در این بلاگ قصد داریم مشخصا به راه‌های تولید محتوای وایرال بپردازیم. محتوای وایرال یا Viral Content به محتوایی گفته…

    ادامه مطلب
  • کلان داده

    اهمیت کلان داده‌ در بازاریابی

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    در دنیای امروز حجم عظیم اطلاعات، تمام جنبه‎‌های زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده و نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های ما ایفا می‌کند. کلان داده یاBig Data ، مجموعه‌ی عظیمی از داده‌های بزرگ و پیچیده هستند که پردازش آن‌ها به کمک روش‌ها و ابزارهای رایج امکان‌پذیر نیست. از ویژگی‌های کلان داده علاوه بر…

    ادامه مطلب
  • اینفلوئنسر مارکتینگ

    چرا اینفلوئنسر مارکتینگ؟

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها (influencer) موضوع جدیدی نیست و سال‌هاست که به‌کار گرفته می‌شود اما اخیراً به موضوعی داغ برای بازاریابان و برندها تبدیل شده است، چراکه به‌عنوان جایگزینی مناسب برای تبلیغات سنتی گران و ناکارآمد، شناخته می‌شود. مهم‌تر از آن، این‌ که مصرف‌کنندگان دوست ندارند هرروز در معرض تبلیغات متعدد قرار بگیرند…

    ادامه مطلب
  • اینفوگرافیک در بازاریابی محتوا

    10 دلیل برای استفاده از اینفوگرافیک در بازاریابی محتوا

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    اگر امروزه، در برنامه‌های بازاریابی و تبلیغات خود از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنید اما هنوز به نتایج دلخواهتان نرسیده‌اید، این احتمال را بدهید که ممکن است محتوای شما در شبکه‌های مجازی از بین رفته باشد و مخاطبان هدف شما آن‌ را نادیده باشند. یکی از راه‌های ایجاد محتوای شگفت‌انگیز، استفاده از اینفوگرافیک (infographic)…

    ادامه مطلب
  • تجارت الکترونیک در دنیای امروز

    تجارت الکترونیک در دنیای امروز

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    زمانیکه صحبت از تکنولوژی و پیشرفت چشم‌گیر آن در دنیا می‌شود، پر واضح است که با چند پدیده‌ی پیچیده سر و کار داریم؛ تکنولوژی، علم و جامعه. پیشرفت تکنولوژی در چند دهه گذشته، تاثیر به‌سزایی بر زندگی انسان گذاشته و روزمرگی‌ها را در دست گرفته‌است. امروزه به دلیل بالا‌رفتن سرعت زندگی در انجام…

    ادامه مطلب
  • داوو

    رمز موفقیت کمپین ”زیبا در هر سنی“ شرکت داو

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال, تبلیغات

    وقتی صدای تبلیغات شما به گوش رسانه‌های لندن می‌رسد… تاثیر تبلیغات از زمان‌های بسیار دور اثبات شده‎‌‌است و تنها با گذشت زمان، شکل و شمایل یا ابزار آن تغییر کرده‌است اما ماهیت آن همچنان پابرجاست. دنیای امروز، دنیایی است پر تلاطم و پر از تغییرات ناگهانی. دنیایی که در آن هر روز با…

    ادامه مطلب
  • اینستاگرام به نام هنر، به کام بازار

    اینستاگرام به نام هنر، به کام بازار

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    ثبت عکس های اینستنت یا لحظه ای که سابقا با دوربین های پولاروید و کداک قدیمی گرفته می شد، ایده ی اصلی شکل گیری اینستاگرام بود. با ورود عکاسی دیجیتال به دنیای ما و گوشی هایی که تا حدودی جایگزین دوربین های سنگین شدند، لحظات ما در بین انبوهی از عکس های ذخیره…

    ادامه مطلب
  • داو

    برخورد نزدیک از نوع سوم

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    یک تبلیغ موفق ویژگی های متعددی دارد که وجود برخی از این ویژگی ها تاثیر انکار ناپذیری بر افزایش اثربخشی  تبلیغ دارد. اولین مورد، تولید یک محتوای درخور و متناسب با محصول یا خدمت مورد نظر است و در مرحله ی دوم انتخاب صحیح نوع رسانه از اهمیت فراوانی برخوردار است چراکه رسانه…

    ادامه مطلب
  • تبلیغات آنلاین آگاهانه و احساسی

    پاسخ های کاربران به تبلیغات آنلاین: آگاهانه و احساسی

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    یکی از مهم ترین مباحث در تبلیغات، بررسی رفتار مشتریان نسبت به تبلیغ است. اگر تمام مراحل لازم برای ایجاد یک تبلیغ مؤثر طی شده باشد ولی مشتریان عکس العمل خوبی نسبت به آن نشان ندهند، کل زمان و هزینه صرف شده برای ساخت آن تبلیغ اتلاف شده است. بحث و بررسی رفتار…

    ادامه مطلب
  • شبکه های اجتماعی

    روند تغییرات شبکه های اجتماعی از گذشته تا آینده

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    شبکه اجتماعی ابزاریست که امکان دستیابی به نحوه جدیدی از برقراری ارتباط و به اشتراک‌گذاری محتوا در اینترنت را فراهم می آورد. امروزه میلیون ها نفر از کاربران اینترنت، عضو صدها شبکه اجتماعی متفاوت می باشند و بخشی از فعالیت آن لاین روزانه خود را در فضای مجازی انجام می دهند. در راستای…

    ادامه مطلب
  • بازاریابی دیجیتالی یک کانون تبلیغاتی

    شاخصه‌های کمّی مورد استفاده در سنجش میزان اثربخشی بازاریابی دیجیتالی یک کانون تبلیغاتی

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    علاوه بر شاخصه‌ های کیفی که مهمترین عامل در تعیین اثربخشی فعالیت‌ های یک شرکت تبلیغاتی هستند شاخصه‌ های کمّی نیز می‌توانند درتعیین اثربخشی تبلیغات دیجیتالی و بازاریابی یک آژانس تبلیغاتی موثر واقع شوند. برای تمامی سازمان‌ها بحث بودجه و سرمایه مهم‌ترین نکته است، به همین دلیل توجه به معیار های کمّی به…

    ادامه مطلب
  • بازاریابی دیجیتال

    اهمیت بازاریابی دیجیتال

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    درحالیکه نسل‌ قدیم از کاهش اقبال عمومی به روش‌های ارتباطی سنتی مانند روزنامه‌ و مجلات، کتب، ، رادیو و تلویزیون گله می‌کند، نسل جدید که با اینترنت و تلفن همراه سایر ابزارهای ارتباطی بزرگ شده‌، با آغوش باز به استقبال دنیای جدید دیجیتال می‌رود. افراد هر روز بیش از روز قبل توسط تلفن‌های…

    ادامه مطلب
  • تبلیغات آنلاین

    تفاوت‌ها و مزایای تبلیغات آنلاین

    گروه دانش مات بازاریابی دیجیتال

    ۵۶ سایت از ۱۰۰ سایت پربیننده در ماه فوریه ۲۰۰۸ مربوط به تبلیغات بوده­‌اند. فروشندگانی که خدماتشان بر پایه­ وب است از تبلیغات آنلاین استفاده می­ کنند تا مشتری تنها با چند کلیک به سایت آن­ها برید و اجناس و یا سرویس موردنظر خود را بیابد. اساسی­‌ترین تفاوت میان تبلیغات آنلاین و سنتی…

    ادامه مطلب