بازاریابی

 

 

  • هفته تبلیغات نیویورک

    معرفی دستاوردهای هفته‌ی تبلیغات نیویورک

    گروه دانش مات بازاریابی, تبلیغات

    «هفته‌ی تبلیغات-Advertising Week» نام یکی از بزرگترین رویدادهای تخصصی در زمینه‌ی صنعت تبلیغات، بازاریابی و برندسازی در سرتاسر جهان است. این رویداد به عنوان گردهمایی بی‌نظیر همه ساله در 4 شهر نیویورک، لندن، مکزیکوسیتی و توکیو  برگزار می‌گردد که برپایی کارگروه‌ها، سخنرانی‌ها و بررسی آخرین راهکارها در بازاریابی و تبلیغات از جمله...

    ادامه مطلب
  • Advertising-Age

    کانون های تبلیغاتی در گذار سالها

    گروه دانش مات بازاریابی

    تبلیغات پیشینه ای به قدمت بشریت دارد و استفاده گسترده از نمادها و ابزار تبلیغاتی در کلیه مستندات تاریخی موج می زند. با اختراع دستگاه چاپ در قرن پانزدهم و فراهم آمدن امکان چاپ سریع و ارزان، تحولی عظیم در صنعت تبلیغات شکل گرفت تا جاییکه در سال 1842 نخستین مرکز تبلیغات...

    ادامه مطلب
  • WPP-Abstract

    معرفی آژانس تبلیغاتی دبلیو پی پی، سومین آژانس برتر سال 2015

    گروه دانش مات بازاریابی, تبلیغات

    براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی سایت های معتبر بین المللی، آژانس تبلیغاتی دبلیو پی پی (WPP Group) به عنوان سومین آژانس تبلیغاتی در میان لیست برترین شرکت های تبلیغاتی 2015 قرار گرفت که در این مطلب در ادامه ی مطالب گذشته به معرفی اجمالی این شرکت می پردازیم تا با...

    ادامه مطلب
  • IPG

    معرفی آژانس اینترپابلیک، دومین آژانس تبلیغاتی برتر2015

    گروه دانش مات بازاریابی, تبلیغات

    آژانس تبلیغاتی اینترپابلیک که جایگاه دوم را در لیست برترین شرکت های تبلیغاتی سال 2015 دارد، واقع در امریکا بوده و درحدود 49.000 کارمند دارد که در بیش از 100 کشور دنیا مشغول به فعالیت هستند. تخصص این شرکت تبلیغاتی در بازاریابی دیجیتال، روابط عمومی، برنامه ریزی ارتباطات، خرید رسانه و تبلیغات...

    ادامه مطلب
  • Publicis

    معرفی آژانس تبلیغاتی اومنیکوم، برترین آژانس تبلیغاتی 2015

    گروه دانش مات بازاریابی, تبلیغات

    بر اساس آمارهای منتشر شده، برترین آژانس تبلیغاتی سال 2015، هولدینگ اومنیکوم Omnicom Group Inc (OMC) معرفی گردید. این هولدینگ بزرگ در سال 1986 در آمریکا تاسیس شد و تا این لحظه در بیش از 100 کشور با بیش از 70.000 کارمند فعالیت داشته و خدمات خود را به بیش از 5.000...

    ادامه مطلب
  • Best-Advertising

    برترین آژانس های تبلیغاتی سال 2015

    گروه دانش مات بازاریابی, تبلیغات

    بسیاری از شرکت ها برای پیشرفت و اتخاذ استراتژی های اصولی جهت فعالیت های خود و کاهش ریسک تصمیم گیری ها، از استراتژی (benchmarking) یا الگوبرداری استفاده می کنند، در این استراتژی بهترین شرکت در صنعت مربوطه را الگو قرار داده و تمامی فعالیت ها و استراتژی های آن را بررسی و...

    ادامه مطلب
  • مراحل و اهمیت تحقیقات بازار در بازاریابی مدرن

    مراحل و اهمیت تحقیقات بازار در بازاریابی مدرن

    گروه دانش مات بازاریابی

    در مورد اهمیت تحقیقات بازار در گذشته به مراتب و به تفصیل صحبت شده است. امروزه هر بازاریابی به خوبی می داند که برای داشتن اطمینان نسبت به هر قدمی که در بازار برمی دارد می بایست ابتدا از شرایط آن بازار مطلع بود و رقبا را به خوبی بشناسد، تا ضمن...

    ادامه مطلب
  • تاثیر انکار ناپذیر تحقیقات بازار در موفقیت کمپین های تبلیغاتی

    گروه دانش مات بازاریابی

    برنامه های بازاریابی شامل هرگونه تبلیغات و یا راه اندازی کمپین های مختلف، برای کسب موفقیت، پیش از هرچیز نیازمند داشتن تحقیقات بازاریابی و اطلاعات کافی از شرایط محیط و بازار است. تحقیقات بازاریابی به منظور انجام اقداماتی جهت جمع آوری اطلاعاتی مهم برای اتخاذ تصمیماتی بهتر در خصوص مشتریان ، سهم...

    ادامه مطلب
  • استفاده از آمیخته بازاریابی علمی برای موفقیت یک محصول جدید

    گروه دانش مات بازاریابی

    بازاریابی علمی در ایران همیشه با چالش‌های فراوانی روبرو بوده است. شرایط پرنوسان و مبهم بازار محصولات داخلی، همواره راه سختی پیش روی شرکت‌ها برای استفاده از مبانی علمی بازاریابی گذارده است. در این میان اما هر از چندگاهی نمونه‌های موفقی نیز یافت می شوند که با رعایت کردن تمامی مراحل یک...

    ادامه مطلب
  • بازاریابی بین الملل

    گروه دانش مات بازاریابی

    بازاریابی بین‌المللی، در ساده‌ترین سطح خود، فرایندی است که در آن یک شرکت تجاری باید در مورد آمیخته بازاریابی خود در ورای مرزهای کشورش تصمیم‌گیری کند. امروزه هیچ کشوری در جدایی کامل از کشورهای دیگر زندگی نمی‌کند. منابع اقتصادی، تکنولوژی و سطح زندگی افراد یک کشور، بستگی نسبی به اقتصاد کشورهای دیگر...

    ادامه مطلب
  • شاخص های کیفی آژانس تبلیغاتی

    گروه دانش مات بازاریابی, تبلیغات

    در تمام کشورهای پیشرفته، شرکت‌ ها برای توسعه بازار و برند خود کلیه محصولات از بزرگ‌ترین آژانس‌ های تبلیغاتی کمک می‌گیرند. آژانس‌ های تبلیغاتی و ارتباطی باتخصص، تبحر و تجربه در زمینه‌های مختلفی مانند بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی،‌ ارتباطات، اقتصاد،‌ فضای مجازی، جامعه‌ شناسی، ادبیات، زبان‌ شناسی، روان‌ شناسی و… به شرکت‌...

    ادامه مطلب
  • ابزار بازاریابی بصری

    گروه دانش مات بازاریابی

    استفاده از جلوه‌های بصری همان‌طور که گفتیم یکی از عوامل موفقیت تبلیغات است، تاثیر رنگ‌ها بر موفقیت برندها، اولین و ساده‌ترین روش بهره بردن از تاثیر جلوه‌های بصری است که در مطلب قبلی به بررسی آن پرداختیم. یکی از موفق‌ترین ابزار در استفاده از ویژگی‌های بصری در فضای مجازی برنامه اینستاگرام است...

    ادامه مطلب
  • همراهی برترین آژانس تبلیغاتی، تضمین کننده موفقیت یک برند

    گروه دانش مات اخبار, بازاریابی

    شناخت برترین آژانس تبلیغاتی، آگاهی از چگونگی فعالیت و رمز موفقیت آن همواره سوالی است که ذهن هر بازاریابی را به خود مشغول می کند. یکی از رموز موفقیت بزرگترین شرکت های بین المللی داشتن سیستم یکپارچه بازاریابی و ارتباطات اثربخش می باشد که تحقق این مهم با همیاری آژانس های تبلیغاتی...

    ادامه مطلب
  • مفهوم بازاریابی جامع گرا

    گروه دانش مات بازاریابی

    مفهوم بازاریابی جامع گرا بخشی از مجموعه مفاهیم مرتبط با بازاریابی‌ست و به عنوان یک استراتژی بازاریابی تعریف می‌شود که کسب‌و‌کار را به صورت کلی، و نه موجودیتی متشکل از بخش‌های گوناگون، در نظر می‌گیرد. بر اساس مفهوم بازاریابی جامع‌گرا، حتی اگر کسب و کاری از بخش‌های مختلف تشکیل شده باشد، این...

    ادامه مطلب