تبلیغات

 

 

  • هفته تبلیغات نیویورک

    معرفی دستاوردهای هفته‌ی تبلیغات نیویورک

    گروه دانش مات بازاریابی, تبلیغات

    «هفته‌ی تبلیغات-Advertising Week» نام یکی از بزرگترین رویدادهای تخصصی در زمینه‌ی صنعت تبلیغات، بازاریابی و برندسازی در سرتاسر جهان است. این رویداد به عنوان گردهمایی بی‌نظیر همه ساله در 4 شهر نیویورک، لندن، مکزیکوسیتی و توکیو  برگزار می‌گردد که برپایی کارگروه‌ها، سخنرانی‌ها و بررسی آخرین راهکارها در بازاریابی و تبلیغات از جمله...

    ادامه مطلب
  • WPP-Abstract

    معرفی آژانس تبلیغاتی دبلیو پی پی، سومین آژانس برتر سال 2015

    گروه دانش مات بازاریابی, تبلیغات

    براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی سایت های معتبر بین المللی، آژانس تبلیغاتی دبلیو پی پی (WPP Group) به عنوان سومین آژانس تبلیغاتی در میان لیست برترین شرکت های تبلیغاتی 2015 قرار گرفت که در این مطلب در ادامه ی مطالب گذشته به معرفی اجمالی این شرکت می پردازیم تا با...

    ادامه مطلب
  • IPG

    معرفی آژانس اینترپابلیک، دومین آژانس تبلیغاتی برتر2015

    گروه دانش مات بازاریابی, تبلیغات

    آژانس تبلیغاتی اینترپابلیک که جایگاه دوم را در لیست برترین شرکت های تبلیغاتی سال 2015 دارد، واقع در امریکا بوده و درحدود 49.000 کارمند دارد که در بیش از 100 کشور دنیا مشغول به فعالیت هستند. تخصص این شرکت تبلیغاتی در بازاریابی دیجیتال، روابط عمومی، برنامه ریزی ارتباطات، خرید رسانه و تبلیغات...

    ادامه مطلب
  • Publicis

    معرفی آژانس تبلیغاتی اومنیکوم، برترین آژانس تبلیغاتی 2015

    گروه دانش مات بازاریابی, تبلیغات

    بر اساس آمارهای منتشر شده، برترین آژانس تبلیغاتی سال 2015، هولدینگ اومنیکوم Omnicom Group Inc (OMC) معرفی گردید. این هولدینگ بزرگ در سال 1986 در آمریکا تاسیس شد و تا این لحظه در بیش از 100 کشور با بیش از 70.000 کارمند فعالیت داشته و خدمات خود را به بیش از 5.000...

    ادامه مطلب
  • Best-Advertising

    برترین آژانس های تبلیغاتی سال 2015

    گروه دانش مات بازاریابی, تبلیغات

    بسیاری از شرکت ها برای پیشرفت و اتخاذ استراتژی های اصولی جهت فعالیت های خود و کاهش ریسک تصمیم گیری ها، از استراتژی (benchmarking) یا الگوبرداری استفاده می کنند، در این استراتژی بهترین شرکت در صنعت مربوطه را الگو قرار داده و تمامی فعالیت ها و استراتژی های آن را بررسی و...

    ادامه مطلب
  • تکنیک های خلاقیت در تبلیغات

    تکنیک های خلاقیت در تبلیغات

    گروه دانش مات تبلیغات

    امروزه کافیست اندکی به محیط اطراف خود دقت کنیم، تبلیغات به طرق مختلف راه خود را برای ظاهر شدن بر سر راه شما پیدا می کنند، حال مهمترین نکته این است که کدام تبلیغ ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبان دارد و در نهایت میل به خرید را افزایش می دهد، برای رسیدن...

    ادامه مطلب
  • روشهای مختلف در ارزیابی تبلیغات

    گروه دانش مات تبلیغات

    تبلیغات ابعاد مختلفی دارد که کارکرد آن را بسیار پیچیده می‌‍کند. اگرچه هدف تبلیغات در نهایت افزایش فروش است اما در نظر گرفتن صرفاً میزان فروش در یک بازه زمانی نمی تواند معیار مناسبی برای سنجش اثربخشی تبلیغات باشد، برای ارزیابی آثار تبلیغ لازم است مجموعه ای از عوامل رفتاری، روانشناختی، ارتباطی...

    ادامه مطلب
  • رسانه های تبلیغاتی در طول تاریخ

    گروه دانش مات تبلیغات, رسانه

    نوشتن پیام‌های تبلیغاتی به طرق مختلف از دیرباز دردنیا وجود داشته ودر گذر زمان تکامل یافته وبا تغییرات زیادی تبدیل به آن چیزی شده که ما آن‌را امروزه رسانه تبلیغاتی می‌‍دانیم و قطعاً درآینده نیز به همین شکل باقی نمی‌ماند، باتوجه به سرعت گرفتن این تغییرات در چند سال اخیر، بررسی سیر...

    ادامه مطلب
  • شاخص های کیفی آژانس تبلیغاتی

    گروه دانش مات بازاریابی, تبلیغات

    در تمام کشورهای پیشرفته، شرکت‌ ها برای توسعه بازار و برند خود کلیه محصولات از بزرگ‌ترین آژانس‌ های تبلیغاتی کمک می‌گیرند. آژانس‌ های تبلیغاتی و ارتباطی باتخصص، تبحر و تجربه در زمینه‌های مختلفی مانند بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی،‌ ارتباطات، اقتصاد،‌ فضای مجازی، جامعه‌ شناسی، ادبیات، زبان‌ شناسی، روان‌ شناسی و… به شرکت‌...

    ادامه مطلب
  • برترین کمپین های تبلیغاتی سال ۲۰۱۴

    گروه دانش مات تبلیغات

    کمپین تبلیغاتی تلاش برای راه‌اندازی یک تیم جهت برنامه ریزی هماهنگ و منسجم در تمامی زمینه‌های تبلیغاتی و سپس اجرای آن‌ها بصورت یک مجموعه مرتبط، با زمان‌بندی مشخص به منظور افزایش تاثیرگذاری و پیشبرد اهداف بازاریابی و فروش می‌باشد. کلیه عملیات فوق به یک شرکت ارائه کننده خدمات ارتباطی و تبلیغاتی محول...

    ادامه مطلب