رسانه

 

 

  • Tvc-Media-Planning

    برنامه‌ریزی رسانه برای تلویزیون

    گروه دانش مات رسانه

    برنامه‌ریزی رسانه از جمله مهمترین فعالیت‌هایی است که باید قبل از اقدام به انجام هرگونه تبلیغی صورت بگیرد چراکه هزینه‌ی تبلیغات بسیار زیاد بوده و در صورت عدم برخورداری از برنامه‌ریزی مناسب، اتلاف هزینه و نیروی زیادی در پی خواهد داشت که از لحاظ اقتصادی در بلندمدت به صرفه نخواهد بود، به...

    ادامه مطلب
  • جشنواره فیلم فجر درفضای مجازی

    جشنواره فیلم فجر درفضای مجازی

    گروه دانش مات رسانه

    سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از هر جهت متفاوت از سالهای گذشته آغاز شد، آغاز سال نو سینمای ایران، امسال با اکران ۵۵ فیلم همراه شده است که در چهار بخش اصلی در کاخ جشنواره فجر برای دریافت سیمرغ بلورین به رقابت می پردازند تا ویترینی از فعالیت های سال آینده...

    ادامه مطلب
  • رسانه های تبلیغاتی در طول تاریخ

    گروه دانش مات تبلیغات, رسانه

    نوشتن پیام‌های تبلیغاتی به طرق مختلف از دیرباز دردنیا وجود داشته ودر گذر زمان تکامل یافته وبا تغییرات زیادی تبدیل به آن چیزی شده که ما آن‌را امروزه رسانه تبلیغاتی می‌‍دانیم و قطعاً درآینده نیز به همین شکل باقی نمی‌ماند، باتوجه به سرعت گرفتن این تغییرات در چند سال اخیر، بررسی سیر...

    ادامه مطلب
  • تبلیغات محیطی-قسمت دوم

    گروه دانش مات رسانه

    همانطور که گفتیم؛ تبلیغات محیطی برای معرفی محصول به افرادی که خارج از خانه و محل کار خود و عمدتا در حال تردد یا در حال انتظار در مکان های عمومی هستند به کار می رود. تبلیغات محیطی بیشتر برای معرفی محصولات مصرفی به کار برده می شود. این نوع تبلیغات یکی...

    ادامه مطلب
  • استفاده از تبلیغات محیطی راهی برای ماندگاری در حافظه تصویری مخاطب

    گروه دانش مات رسانه

    تبلیغات محیطی به هرگونه عنصر فیزیکی گفته می شود که به طرق مختلف در تیررس ببینده قرار می گیرد مثل بیلبورد های تبلیغاتی، استرابورد، تبلیغات داخل مترو و…. پیشینه تبلیغات محیطی به هزاران سال پیش بر می گردد، زمانیکه انسان های اولیه تصاویر مختلفی از سبک زندگی خود را بر دیواره ی...

    ادامه مطلب
  • تبليغات محيطي، چرا؟

    گروه دانش مات رسانه

    بسيار ساده است! چون حجم تردد بين شهري و داخل شهري(اتوباني) بسيار بالايي در تمام کشورهاي دنيا از جمله کشور ما وجود دارد. به طور ميانگين هر انسان در روز 51 دقيقه را در سفرهای داخل شهري يا بين شهري سپري مي کند. اين زمان بهترين موقعيت براي انجام تبليغات محيطي براي...

    ادامه مطلب