نقطه فروش

  

تبلیغات در نقطه فروش یکی از انواع تاثیرگذار تبلیغ است. در این روش ضمن در نظر گرفتن هزینه به نسبت کم تبلیغات، افرادی که با هدف خرید به محل های فروش مراجعه می کنند با دیدن تبلیغات محصولات مختلف و جدید، ضمن فراهم بودن شرایط خرید، به سرعت میل به خرید به اقدام به خرید تبدیل می شود و از این طریق میزان فروش افزایش می یابد.

براساس مدل فروش آیدا(AIDA)، فرآیند خرید در چهار مرحله انجام می شود. جلب توجه (Attention)، ایجاد علاقمندی  (Interest)، تمایل به خرید (Desire) و عمل خرید(Action). تبلیغات در نقطه فروش، گذار از مرحله تمایل به عمل خرید را از لحاظ روانی تسریع و افزایش می دهد.

تبلیغات در نقطه فروش را می توان در حوزه برندینگ مکانی قرار داد. هدف از این نوع تبلیغات ایجاد نوعی انگیزش احساسی نسبت به یک محصول در شرایطی است که مقدمات خرید آن فراهم باشد. تبلیغات نقطه فروش تحت عنوان POP Ads مطرح می شود، هزینه تبلیغات در این روش به نسبت کمتر از سایر روش ها بوده و اثربخشی بالای این روش، تبلیغات در نقطه فروش را به یکی از به صرفه ترین ابزار تبلیغ تبدیل کرده است.

مجتمع های تجاری بزرگ یا هایپرمارکت که در چند سال اخیر از جایگاه خوبی در بازار ایران برخوردار گردیده، از جمله بهترین مکان ها برای اینگونه تبلیغات به شمار می روند، اینگونه مکان ها جایی است که شاید مشتریان متوجه محصولات متنوع موجود در قفسه های فروشگاه ها نباشند و با تبلیغات اصولی BTL ناگهان محصولی توجهشان را جلب می کند. این تبلیغات را می توان در موقعیت و فرصت های مناسب عرضه کرد. با بیان دیگر این نوع تبلیغات به نوعی مغازه ای جداگانه در درون فروشگاهی بزرگ است که با استراتژی معرفی بیشتر محصول بکار می رود. هایپراستار به عنوان یکی از اولین هایپرمارکت ها در ایران از جمله مکان هایی است که به همت آژانس تبلیغاتی مات، بیشترین میزان فروش را در ایران از طریق متدهای نقطه فروش دارا می باشد و توانسته در این مدت بازخورد خوبی را در این زمینه برای مشتریان خود پدید آورد. ضمن اینکه در این نوع تبلیغات، امکان تبلیغ برندهایی که اجازه تبلیغ در برخی رسانه ها مثل تلویزیون را ندارند، با رعایت قوانین جمهوری اسلامی نیز فراهم می شود و از این طریق امکان تبلیغ برای بسیاری از برندهای بین المللی و پخش تیزرهای جهانی آنها میسر می گردد.

آرک ها

فضایی مفید جهت تبلیغات در تمام وجوه مستقر در لابی های اصلی ( همکف ، منفی یک و منفی دو ) با بالاترین بازدید توسط مراجعه کنندگان.

AxeElisaClearAftabDomestos

تابلوهای بک لایت

مستقر در ورودی ها و خروجی های اصلی پارکینگ و لابی های منفی یک و منفی دو ، بهترین فضا برای نمایش تبلیغات با ابعاد بزرگ از 6 متر مربع تا 12 مترمربع

5286741

نمایشگرها

تعداد 11 نمایشگر با کیفیت Full HD جهت نمایش تیزر ها و محصولات و موشن های مورد نظر مشتریان با بالاترین بازدهی تبلیغاتی

7135462

استیکرها

استیکر های 4 وجه بر روی پله برقی ها ( 4 پله برقی ) که 90% ترافیک ورودی به هایپر استار را هدایت می نمایند با گسترده وسیع در حدود 80 متر مربع به صورت تمام رنگی

52413