استراتژی تبلیغاتی برای مخاطبان هدف خاص از جمله مهمترین فعالیت هایی است که شرکت های تبلیغاتی انجام می دهند. واحد BTL کانون تبلیغاتی مات، به منظور ارائه خدمات کامل بازاریابی به فعالان عرصه تولید و تجارت، در حوزه BTL راه اندازی شده است. این واحد با بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص به ارائه خدماتی از قبیل مشاوره، طراحی و اجرای فعالیت های BTL با هدف بالا بردن نرخ دسترسی به مخاطبان خاص و استفاده بهینه از بودجه تبلیغات، می پردازد.

استراتژی های تبلیغاتی گوناکونی وجود دارد که یکی از کاربردی ترین آنها استراتژی تبلیغاتی است که به سه دسته کلی تقسیم می شود: BTL,TTL,ATL. که هر کدام تعاریفی مختص به خود دارند.

ATL(Above The Line): به آن دسته از تبلیغاتی گفته می شود که بازاریابی کلی و انبوه مثل تلویزیون، رادیو، مجلات، تبلیغات محیطی همچون بیلبورد، استرابورد و… انجام می دهد

BTL(Below The Line): تبلیغاتی که براساس دیتا بوده و تمرکز آن بر فراگیری مشتری و برنامه های یادآوری است ضمن اینکه قابل اندازه گیری هم می باشد، ایمیل مارکتینگ، سرویس های تعاملی و اسپانسری و… در این دسته جای می گیرند.

TTL( through The Line): تبلیغاتی را گویند که حدفاصل میان این دو دسته BTL  و ATL باشند به عنوان مثال خدمات روابط عمومی و امور مشتریان در این دسته جای می گیرند.

از جمله ابزار و خدمات آژانس تبلیغاتی مات در حوزه BTL،  تبلیغات پیشبرد فروش، رویدادها و تجارب، بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان، فروش شخصی و… می باشد.

از مزایای این روش ملموس بودن تبلیغات BTL،  اثرگذاری بیشتر بر مخاطب، ایجاد رابطه قوی و طولانی مدت میان برند و مخاطب، ماندگاری در ذهن مخاطب و در نهایت مهمترین مزیت این روش در قابلیت اندازه گیری دقیق آن نسبت به میزان دستیابی و تحقق اهداف پروژه ها است.

تلاش آژانس تبلیغاتی مات بر آن است تا با بهره گیری از ابزارهای خلاقانه و به روز جهت برنامه ریزی، طراحی و اجرای تبلیغات BTL و همچنین با ارائه خدمات مشاوره و آموزش در این حوزه، ضمن بالا بردن نرخ دسترسی به مخاطبان و استفاده بهینه از بودجه تبلیغات، به عنوان ارزش، ارتباط و فضای نزدیکی را میان صاحبان برند و مشتریان خلق کرده و با گسترش مستمر خدمات این واحد، به هولدینگ مات در ارائه بهترین کمپین های تبلیغاتی مبتنی بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی کمک کنیم.

واحد BTL هولدینگ مات تلاش می کند تا با کمک پتانسیل پرسنل مجرب و تحصیل کرده خود و استفاده از ابزارهای به روز و موثر، به برترین شرکت ایرانی ارائه دهنده خدمات بازاریابی BTL تبدیل شده تا بتواند در راستای اهداف مات و از طریق برنامه های یکپارچه اثربخش، خلاقانه و نوین، بیشترین ارزش را برای مشتریان ایرانی و خارجی خود ایجاد کند.