خدمات

بازاریابی

در گذشته مفهوم بازاریابی صرفاً در یافتن بستری برای فروش محصولات و خدمات خلاصه می شد. اما امروزه این مفهوم گسترش یافته و از جمله مهمترین فعالیت ها برای دستیابی به هدف نهایی هر سازمانی یعنی سودآوری و بقا است. متدهای بازاریابی با توجه به سرعت ورود تکنولوژی های جدید و سلایق متغیر این نسل لحظه به لحظه در حال تغییر است. به همین سبب این بخش باید زیر نظر متخصصین هوشمند و تحصیل کرده باشد تا با پیش بینی روندهای جدید به سرعت متدهای خود را با شرایط بازار و نیازهای متنوع مخاطبان به روزرسانی کرده تا در بازار تجارت جدیدی که با عنوان تجارت اجتماعی مطرح شده است، پیشگام و موفق باشد.
جزییات بیشتر

برند

برند مجموعه ای است از نام، طرح نماد یا نمانام که می تواند متعلق به یک شخصیت حقیقی یا حقوقی مانند فرد یا شرکت باشد و کل ویژگی های ذهنی و جسمی است که با یک سرویس و خدمت یا یک کالا و شخصیت یا یک نهاد و جنبش گره خورده است. فعالیت های برندسازی ممکن است در راستای خلق برند جدید و یا اصلاح برند شکل گرفته شده باشد، و به این منظور یک آژانس تبلیغاتی مثل کانون تبلیغات مات با داشتن دانش نوین، درکی عمیق و با تکیه بر تجارب خود به طراحی استراتژی های مورد نیاز برای برندینگ هر کالا یا خدمتی می پردازد.
جزییات بیشتر

خلاقیت

مهمترین هدف در مورد هر تبلیغی این است که کدام تبلیغ در نهایت ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبان دارد و میل به خرید را افزایش می دهد، برای رسیدن به چنین جایگاهی لازم است تبلیغاتی اثربخش داشته باشیم، از ملزومات اثربخشی تبلیغات، خلاقیت است. خلاقیت یعنی داشتن ایده های ناب و استفاده از موقعیت های نرمال به شکلی خاص و منحصربفرد. دریافت بازخور از طریق بازی های طراحی شده
جزییات بیشتر

رسانه

به منظور آنکه پیام تبلیغ به مصرف کننده یا گروه مورد نظر برسد به یک حامل پیام نیاز است. این حامل در قالب رسانه و به اشکال مختلفی همچون؛ تلویزیون،رادیو، اینترنت، فیلم، آگهی، انواع رسانه های تبلیغات محیطی مثل بیلبورد و…. دیده می شود. برای انتخاب رسانه ابتدا باید مزایا و معایب هریک از انواع رسانه ها را با توجه به نوع محصول و برند در نظر گرفت سپس براساس شاخص هایی نظیر عادات رسانه ای مشتریان هدف، هزینه ها و نوع محصول و… مناسب ترین رسانه را انتخاب کرد.
جزییات بیشتر

بازاریابی دیجیتال

امروزه شاهد تغییری اساسی در نوع ارتباط مردم با یکدیگر هستیم ارتباطی از جنس دیجیتال و در قالب شبکه های اجتماعی که در بستر فضای مجازی محقق می شود. با توجه به اهمیت و گسترش این تغییر، تبلیغات نیز شکل و شمایلی جدید به خود گرفته و بهتر است به این رسانه به عنوان ابزاری اثربخش به ویژه برای نسل جوان و تحصیل کرده بیشتر توجه کرد.
جزییات بیشتر

خانه تولید مات

تولید یک آگهی تبلیغاتی مراحل زیادی را پشت سر می گذارد و نیازمند همکاری و تعامل چندین بخش و متخصصان زیادی می باشد. معمولاً اولین مرحله، درک نیاز و پیام اصلی مشتری و سپس شناخت مخاطبان هدف است و سپس ایده خلاقانه و سناریو مطرح شده و پس از آن وارد فاز اجرایی با کمک تیم های تخصصی هنری و تولیدی می شود. خانه تولید کانون مات دارای سابقه ای درخشان در ساخت آگهی های تلویزیونی و رادیویی و همچنین مجهز به پیشرفته ترین و به روز ترین ابزار و تجهیزات تولید می باشد. این واحد با پشتوانه‌ی نیروی متخصص و مجرب انسانی در راستای تولید خلاقانه ترین و با کیفیت ترین آگهی های تلویزیونی و رادیویی گام بر می دارد.
جزییات بیشتر

طراحی

طراحی گرافیک Graphic Design یک شرکت تبلیغاتی، زیرمجموعه ای از شاخه بزرگ دیزاین، ارتباطات بصری و طراحی ارتباطات است. طراحی گرافیک یک فرآیند ارتباطات بصری و حل مسئله از طریق استفاده از تایپ، فضا، تصویر، رنگ و حرکت است. در شرکت تبلیغاتی، طراح گرافیک با علم و اصول دیزاین به حل مساله و طراحی می پردازد و همواره تلاش می کند تا مساله ای را با ارایه یک راه حل بصری حل کرده و کالا یا خدمتی را از این طریق به مخاطبش معرفی کند .
جزییات بیشتر

تبلیغات

امروزه همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی، تثبیت یک برند در ذهن مصرف کننده به مراتب سخت تر و متعاقباً فرآیندهای تبلیغی، ترویجی و ترفیعی از قبل مهم تر شده است. داشتن سیستم یکپارچه بازاریابی و ارتباطات می تواند بهترین ابزار برای تثبیت برند در ذهن مشتری باشد
جزییات بیشتر

روابط عمومی

روابط عمومی یکی از اشکال ارتباطات بازاریابی است که به دنبال ایجاد روابط حسنه با ذینفعان سازمان، رسانه ها و عموم جامعه است. روابط عمومی نقش حیاتی در توانایی سازمان ها برای ایجاد و حفظ تصویر مطلوب از خود دارد. تمامی سازمان ها، ارگان ها، افراد حقیقی و حقوقی نیاز به بخش روابط عمومی دارند. مزیت خاص روابط عمومی در آن است که در صورت موفقیت، اعتبار پیام انتقال داده شده به مخاطب از این طریق به مراتب بیشتر از اعتبار پیام های تبلیغاتی است.
جزییات بیشتر

رویدادها و تجارب مشتری

برگزاری رویدادها معمولاً در قالب همایش، نمایشگاه، جشنواره و… بوده، حتی ممکن است به شکل های دیگری نیز دیده شود مثل بازدید گروهی سرمایه گذاران خارجی از تسهیلات تولیدی شرکت، تعطیلات آخر هفته کارمندان شرکت و یا حتی استقرار غرفه های مختلف به منظور رفاه حال تماشاگران یک مسابقه، نمایش یا… . برنامه ریزی و اجرای رویدادهای خاص از دیگر اقدامات آژانس تبلیغاتی مات می باشد، این رویدادها که از آن تحت عنوان صنعت یاد می شود، امروزه از اهمیت بالایی برخوردار گردیده و به برندها توصیه می شود، برای آنکه تجربه و دیدگاه مشتریان از شما مثبت باشد از این صنعت غافل نشوند.
جزییات بیشتر

خدمات ارزش افزوده

امروزه با توجه به گسترش و بهبود کیفی تلفن های همراه و سهولت در استفاده از آن، بسیاری از فعالیت های عموم مردم در بستر این ابزار هوشمند انجام می پذیرد. به همین سبب کانون تبلیغاتی مات با ایجاد زیرساخت های قدرتمند مستقل در زمینه خدمات ارزش افزوده، شرکت ارزش آفرینان پارس همراه با نام تجاری ماتل را در سال 1390 با هدف تسهیل و برآورده کردن نیازهای برخی مشتریان که خواهان خدمتی خاص و یا ارزشی مازاد بر تبلیغات سنتی گذشته بودند، تاسیس کرد.
جزییات بیشتر