• بازاریابی چابک

    معرفی بازاریابی چابک یا Agile Marketing

    با وجود اهمیت بالای طراحی و تدوین استراتژی رقابتی برای باقی ماندن در عرصه رقابت، آنچه کسب‌وکارها را به کسب مزیت رقابتی و پیشی‌گرفتن از…

  • شعار تبلیغاتی موفق

    5 مشخصه یک شعار تبلیغاتی موفق

    مشتری، نبض تپنده تمام کسب‌وکارها است. تا زمانی که قادر به ترغیب مشتری برای استفاده از محصولات و خدمات خود باشید، رقیبی جدی برای فعالان…

  • مدل کسب‌وکار

    معرفی 24 مدل کسب‌وکار (قسمت دوم)

    کسب‌وکارها برای خلق ارزش، تحویل آن به مشتری و رسیدن به سود، به استراتژی نیاز دارند. تدوین استراتژی رقابتی، سنگ بنای شروع هر کسب‌وکار محسوب…

  • معرفی 24 مدل کسب‌وکار ( قسمت اول)

    معرفی 24 مدل کسب‌وکار ( قسمت اول)

    در بلاگ‌های پیشین به معرفی مدل کسب‌وکار ( Business Model) و طرح جامع کسب‌وکار (Business Plan) به عنوان ابزارهای تدوین استراتژی رقابتی پرداختیم. مدل کسب‌وکار،…

  • مدل کسب‌‌وکار (Business Model)

    6 گام اجرای مدل کسب‌وکار

    امروزه مدل کسب‌وکار یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین اصطلاحات دنیای کسب‌وکار و فضای رقابتی است. کسب‌وکارهای نوپا یا استارتاپ‌ها، به عنوان تازه‌واردان صنعت، بیش از…

  • بازاریابی ورزشی، یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی

    بازاریابی ورزشی، یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی

    تمامی کسب‌وکارها به دنبال ایجاد و معرفی مزیت رقابتی  و تثبیت نام برند خود هستند. در این میان راهکارهای بسیاری وجود دارد تا کسب‌وکارها از…

  • موبایل مارکتینگ در تبلیغات دیجیتال

    اهمیت موبایل مارکتینگ در تبلیغات دیجیتال

    با پیشرفت تکنولوژی و رشد سریع تلفن‌های هوشمند، راهکارهای بازاریابی متنوع و گسترده‌ای پیش روی کسب‌وکارها قرار گرفت تا مسیر ایجاد ارزش برای مشتری و…

  • تبلیغات دیجیتال

    کدام دسته از تبلیغات دیجیتال بر کسب‌وکار شما اثرگذارتر است؟

    گسترش فضای دیجیتال و رقابتی‌تر شدن محیط‌های کسب‌وکار کنونی، اهمیت تبلیغات و بازاریابی را دنیای دیجیتال بیش از پیش نموده است. امروزه به ندرت می‌توان…

  • طراحی وب‌سایت

    چه نکاتی را در طراحی وب‌سایت باید مدنظر قرار دهید؟

    با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای دیجیتال، کسب‌وکارها به اهمیت حضور پررنگ و قوی در تجارت آنلاین پی برده‌اند. یکی از اولین گام‌هایی که برای…

  • ایمیل مارکتینگ

    8 تکنیک موثر برای موفقیت در ایمیل مارکتینگ

    دنیای کسب‌و‌کار امروزی با تکنولوژی درآمیخته است. بازاریابی دیجیتال و تکنیک‌هایی که برای وایرال‌کردن محتوا مورد استفاده قرار می‌گیرد، به طور مستمر دستخوش تغییرات می‌شوند.…

  • خصوصیات تبلیغ تلویزیونی جذاب

    یک تبلیغ تلویزیونی جذاب چه خصوصیاتی دارد؟

    تبلیغات تلویزیونی یکی از موثرترین و شناخته‌شده‌ترین روش‌های اطلاع‌رسانی است که بنگاه‌های مختلف کسب‌و‌کار برای برقراری ارتباط با مخاطبان از آن بهره می‌گیرند. انتقال پیام…

  • مینیمالیست در تبلیغات

    مینیمالیسم در تبلیغات

    تبلیغات تقریبا همه جا مردم را درگیر خود می‌کند؛ از تبلیغات محیطی در خیابان‌ها گرفته تا تبلیغات تلویزیونی و حتی تبلیغات فضای مجازی. اما تبلیغات…

  • تجارت اجتماعی

    تجارت اجتماعی، گونه‌‌ای تازه از تجارت الکترونیک

    تجارت اجتماعی یا Social Commerce موضوعی جدید در حوزه تجارت الکترونیکی است، این تجارت در حقیقت ترکیبی از تجارت الکترونیکی با سایت‌های شبکه‌های اجتماعی به‌منظور…

  • بیلبورد ماشین تبلیغات

    تاثیر تبلیغات بر صنعت خودرو

    امروزه بازار خودروی ایران به‌عنوان یکی از تشنه‌ترین بازارهای دنیا شناخته می‌شود که آماده‌ی میزبانی و پذیرش محصولات متنوع خارجی است. همچنین با گذشت زمان…

  • ویدئو و رسانه

    عصر سرعت و بی‌صبری

    در عصری زندگی می‌کنیم که مقوله‌ی بی‌صبری به یکی از معضلات بزرگ زندگی انسان‌ها و جوامع بشری تبدیل شده‌است. بسیاری از محققان معتقدند که حرکت…

  • نکاتی درباره به‌کارگیری بهتر داده‌های آنلاین و آفلاین در طراحی استراتژی موفق تبلیغات

    چقدر درباره داده‌های کمپین‌های آفلاین و آنلاین خود اطلاع دارید؟آیا می‌دانید هرکدام  دقیقاً چگونه تعریف می‌شوند؟ یا چطور می‌توان با سنجش،تحلیل و نظارت درست بر…

  • استراتژی‌های بازاریابی Pull و Push

    استراتژی‌های بازاریابی Pull و Push

    مهم‌ترین روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2019 نشان می‌دهند که میزان حساسیت و سخت‌گیری مشتریان در انتخاب محصول و خدمات موردنظرشان، افزایش یافته است. به…

  • هدف‌گذاری با کمک مدل SMART

    هدف‌گذاری با کمک مدل SMART

    این اهداف سازمان هستند که افراد را در یک سازمان گرد هم می‌آورد و بازی رقابتی را برای کسب بیشترین سود و مزیت، ایجاد می‌کند.…

  • آشنایی با مفهوم مدیریت بر مبنای اهداف و 5 مرحله اجرای MBO

    آشنایی با مفهوم مدیریت بر مبنای اهداف و 5 مرحله اجرای MBO

    تمام کسب‌وکارها برای تحقق هدف مشخص و واحدی شکل می‌گیرند. این میل دستیابی به هدف نهایی و بلندمدت سازمان است که منجر به خلق استراتژی…

  • چارچوب 7S مکنزی، یک ابزار برنامه‌ریزی استراتژیک

    تدوین استراتژی رقابتی اولین گام کسب‌وکارها برای ورود به بازی رقابتی است. در بلاگ‌های پیشین پیرامون تاریخچه تحول سیر تدوین استراتژی (استراتژی رقابتی مثابه جنگ…

  • نکاتی درباره به‌کارگیری بهتر داده‌های آنلاین و آفلاین در طراحی استراتژی موفق تبلیغات

    چقدر درباره داده‌های کمپین‌های آفلاین و آنلاین خود اطلاع دارید؟آیا می‌دانید هرکدام  دقیقاً چگونه تعریف می‌شوند؟ یا چطور می‌توان با سنجش،تحلیل و نظارت درست بر…

  • استراتژی‌های بازاریابی Pull و Push

    استراتژی‌های بازاریابی Pull و Push

    مهم‌ترین روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2019 نشان می‌دهند که میزان حساسیت و سخت‌گیری مشتریان در انتخاب محصول و خدمات موردنظرشان، افزایش یافته است. به…

  • هدف‌گذاری با کمک مدل SMART

    هدف‌گذاری با کمک مدل SMART

    این اهداف سازمان هستند که افراد را در یک سازمان گرد هم می‌آورد و بازی رقابتی را برای کسب بیشترین سود و مزیت، ایجاد می‌کند.…

  • آشنایی با مفهوم مدیریت بر مبنای اهداف و 5 مرحله اجرای MBO

    آشنایی با مفهوم مدیریت بر مبنای اهداف و 5 مرحله اجرای MBO

    تمام کسب‌وکارها برای تحقق هدف مشخص و واحدی شکل می‌گیرند. این میل دستیابی به هدف نهایی و بلندمدت سازمان است که منجر به خلق استراتژی…

  • چارچوب 7S مکنزی، یک ابزار برنامه‌ریزی استراتژیک

    تدوین استراتژی رقابتی اولین گام کسب‌وکارها برای ورود به بازی رقابتی است. در بلاگ‌های پیشین پیرامون تاریخچه تحول سیر تدوین استراتژی (استراتژی رقابتی مثابه جنگ…

  • تلویزیون برنامه نویسی رسانه

    برنامه‌ریزی رسانه برای تلویزیون

    برنامه‌ریزی رسانه از جمله مهمترین فعالیت‌هایی است که باید قبل از اقدام به انجام هرگونه تبلیغی صورت بگیرد چراکه هزینه‌ی تبلیغات بسیار زیاد بوده و…

  • جشنواره فیلم فجر درفضای مجازی

    جشنواره فیلم فجر درفضای مجازی

    سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از هر جهت متفاوت از سالهای گذشته آغاز شد، آغاز سال نو سینمای ایران، امسال با اکران ۵۵ فیلم…

  • رسانه های تبلیغاتی

    رسانه های تبلیغاتی در طول تاریخ

    نوشتن پیام‌های تبلیغاتی به طرق مختلف از دیرباز دردنیا وجود داشته ودر گذر زمان تکامل یافته وبا تغییرات زیادی تبدیل به آن چیزی شده که…

  • تبلیغات محیطی

    تبلیغات محیطی-قسمت دوم

    همانطور که گفتیم؛ تبلیغات محیطی برای معرفی محصول به افرادی که خارج از خانه و محل کار خود و عمدتا در حال تردد یا در…

  • تبلیغات محیطی

    استفاده از تبلیغات محیطی راهی برای ماندگاری در حافظه تصویری مخاطب

    تبلیغات محیطی به هرگونه عنصر فیزیکی گفته می شود که به طرق مختلف در تیررس ببینده قرار می گیرد مثل بیلبورد های تبلیغاتی، استرابورد، تبلیغات…

  • جشنواره تبلیغات ایران، به رنگ آبیِ مات

    جشنواره تبلیغات ایران، به رنگ فیروزه‌ای مات

    جشنواره تبلیغات پرسر و صدا، رنگ آبیِ مات به خود گرفت… جشنواره تبلیغات ایران را می‌توان بزرگ‌‌ترین رویداد رقابتی تبلیغات ایران دانست. هدف از برگزاری…

  • تبلیغات مات در کانادا

    آژانس تبلیغاتی مات در کشور کانادا

    ما در کانون تبلیغات مات بیش از ده سال است که در عرصه‌ی تبلیغات فعالیت می‌کنیم و به یاری خداوند، امروز یکی از برترین شرکت‌های…

  • 10 سالگی مات

    تولد ده سالگی مات

    از روزهای آغازین مات سال‌ها می‌گذرد. و ما از اولین قدم‌های کوچک اما استواری که برداشتیم تا مسیر تحقق اهداف مان را بسازیم بر این…

  • پدر

    تو پدر من هستی

    تو «پدر» من هستی با خنده ها و خستگی هایت، با اخم ها و نگرانی هایت. پدر من بودی وقتی که قلمدوشم می گرفتی تا…

  • چهارشنبه سوری

    چهارشنبه سوری

    آتش از دیرباز در باورهای اسطوره‌ ای و مذهبی ایرانیان از جایگاهی مینوی و مقدس برخوردار بوده و نماد روشنی، پاکی، طراوت، سازندگی، زندگی و…