logo logo
datamaat hero Data-Maat

درباره کمپین

مشارکت بالا در دیتامات

دیتا مات؛ بهره‌وری در تبلیغات تلویزیونی

در تلویزیون به عنوان گسترده‌ترین و پر مخاطب‌ترین رسانه کشور، به ازای هر بیننده هزینه‌ای بسیار اندک معادل ۸۰ تومان پرداخت می‌شود. با توجه به اینکه هلدینگ مات شریک استراتژیک صداوسیما در تبلیغات تلویزیونی محسوب می‌شود، شرایط پرداخت بسیار منعطفی نیز برای برندها در نظر گرفته شده است.

هلدینگ بازاریابی و تبلیغات مات در کمپین «۱ قاب، ۱ ثانیه، ۲۸ میلیون نگاه» با تکیه بر دقیق ترین آمار دیتا مات شرایط ویژه ای را برای حضور و استمرار برند شما در تبلیغات تلویزیونی فراهم می‌کند.

با پر کردن فرم زیر فرصت درخشان مشاوره و حضور برند خود را در این شرایط ویژه فراهم کنید.

form-datamaat
ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺎ
نام

درباره دیتا مات

datamaat

در جهان کنونی، موفقیت و شهرت برندها بدون توجه به تبلیغات هدفمند امکانپذیر نخواهد بود. دیتامات در حوزه تبلیغات تلویزیونی با تکیه بر دانش دقیق و پراهمیت آمار و داده، یک پلتفرم پیشرفته و پرکاربرد است. پلتفرم دیتامات با پایش عادت روزانه مخاطبان رسانه های تصویری به برندها کمک می کند علاوه برداشتن شناخت و آگاهی عمیق تر از جزییات تعامل مخاطبان با رسانه های تصویری، تبلیغاتی بهینه و موثر داشته باشند.

data-maat

بخشی از یافته‌های دیتا مات

  • ️حدود 73.4 درصد از ایرانیان در ماه به تماشای برنامه‌های تلویزیونی می‌نشینند.
  • ️شبکه سه، شبکه آی فیلم و شبکه یک به ترتیب برترین شبکه‌های تلویزیونی از لحاظ میزان مشاهده هستند.
  • ️پر بیینده‌ترین گروه برنامه‌های تلویزیونی متعلق به سریال‌ها، اخبار و برنامه‌های ورزشی است.
  • ️کمترین میزان مشاهده تلویزیون در ماه مرداد هر سال اتفاق می‌افتد.
  • ️برای هدف قرار دادن پدرها شبکه‌های ورزش و خبر و برای هدف قرار دادن مادرها شبکه‌های آی فیلم و یک می‌توانند گزینه‌ مناسبی برای پخش تبلیغات از لحاظ قیمت و بهینه بودن تبلیغات باشند

دیتا مات همراه شماست تا با تکیه بر علم داده و آمار، کمپین‌های تبلیغاتی شما با بهره‌وری بیشتر به نسبت بودجه اجرا شود.
برای مشاوره و استفاده از دیتا مات کلیک کنید.