جشنواره تبلیغات پرسر و صدا، رنگ آبیِ مات به خود گرفت…
جشنواره تبلیغات ایران را میتوان بزرگترین رویداد رقابتی تبلیغات ایران دانست. هدف از برگزاری این جشنواره بررسی آثار تبلیغاتی کشور در طی یک سال گذشته است، این جشنواره میکوشد تا با داوری عادلانه و با کمک استانداردهای علمی و جهانی، صنعت تبلیغات را به سمت بهتر شدن و تولید آثار خلاقانه و متفاوت هدایت کند.
امسال در سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران، آثار تبلیغاتی سال 96 در حوزههای مختلفی از جمله خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری مورد بررسی قرار گرفت. در این میان نامی آشنا مدام در بین نامزدها شنیده میشد: “مات”
امروز از آغاز فعالیت مات در عرصه تبلیغات بیش از 10 سال میگذرد، مات در این 10 سال با تکیه بر نیروهای جوان، خلاق و تحصیلکردهی خود توانسته به یکی از برترین شرکتهای تبلیغاتی ایران تبدیل شود و با کمک استراتژیهای اثربخش، یادگیری مستمر و بدون شک مدیریت کارآمد، توانسته است تا نتیجهی سالها تلاش شبانهروزی و زحمات بیدریغ نیروهای خود را در این جشنواره ببیند. ما امروز شاهد درخشش خانوادهی مات در حوزه تبلیغات هستیم؛ به خود میبالیم که در خانواده مات، همه با هم و در کنار هم، برای موفقیت سازمان به سمت اهداف بزرگ گام برداشتهایم و پیروزمندانه همه را مات و مبهوت خود کردهایم.
در جشنواره امسال، آژانس تبلیغاتی مات، تعداد زیادی از شاهینهای طلایی، نقرهای و دیپلمهای افتخار را ازآن خود کرد. مات، در 13 بخش مختلف نامزد دریافت جوایز شد و نکته قابلتوجه بیرغیب بودن مات در بخش فیلمهای تبلیغاتی فرهنگی بود که نشان از تلاش موفق مات برای فرهنگسازی و ترویج فعالیتهای مربوط به مسئولیت اجتماعی در جامعه دارد.
شرکت تبلیغاتی مات با کسب 4 شاهین طلایی، 2 شاهین نقرهای و 4 دیپلم افتخار این جشنواره را با دست پر ترک کرد:
- شاهین طلایی برای کمپین جامع تبلیغاتی (هوآوی Nova2Plus – )
- شاهین طلایی برای کمپین جامع تبلیغاتی (بانک دی)
- شاهین طلایی برای فیلم تبلیغاتی فرهنگی (بانک ملل- فروش کلیه)
- شاهین طلایی برای تبلیغات محیطی (بانک دی)
- شاهین نقرهای برای فیلم تبلیغاتی فرهنگی (هنکل- زنان بیسرپرست)
- شاهین نقرهای برای ترویج فروش (هوآوی Mate 10 -)
- دیپلم افتخار برای فیلم تبلیغاتی فرهنگی (بانک ملل- اهدای عضو)
- دیپلم افتخار برای تبلیغات مستقیم و فروشندگی شخصی (هنکل- Van Road Show)
- دیپلم افتخار برای طراحی برند، برندینگ و هویت بصری (لاستیک بارز)
- دیپلم افتخار برای تبلیغات دیجیتال (هنکل – ماریا دیشی)
ما خرسندیم که عنوان پیشگام در خلاقیت و پیشرو در فرهنگسازی را یدک میکشیم. این موفقیت بزرگ برای هولدینگ مات مدیون زحمات تکتک نیروهای جوان و باانگیزه و تکتک شرکتهای زیرمجموعهی مات؛ رایمون، ماکان و آرمانی است. ما پایان سال 96 را با رضایت و خوشحالی از رسیدن به اهداف کوتاهمدتمان جشن میگیریم و برای رسیدن به اهداف بزرگترمان، از پای نمینشینیم، چراکه باور داریم با خلاقیت و تفکر استراتژیک، میتوانیم صنعت تبلیغات کشور را متحول کنیم و با دنیا رقابت کنیم. ما تلاش میکنیم تا با فعالیت حرفهای در دنیای تبلیغات و بازاریابی، گامی هرچند کوچک در پیشرفت صنعت تبلیغات ایران برداریم.