4 مرحله اصلی تشکیل گروه تمرکز (Focus Group) برای تحقیقات بازار
جدیدترین اخبار مات
داده‌های آنلاین و آفلاین
01

نکاتی درباره به‌کارگیری بهتر داده‌های آنلاین و آفلاین در طراحی استراتژی موفق تبلیغات

چقدر درباره داده‌های کمپین‌های آفلاین و آنلاین خود اطلاع دارید؟آیا می‌دانید هرکدام  دقیقاً چگونه تعریف می‌شوند؟ یا چطور می‌توان با سنجش،تحلیل و نظارت درست بر آن به تصویر واضح‌تری از…

خواندن مقاله
بازاریابی ورزشی
02

بازاریابی ورزشی، یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی

تمامی کسب‌وکارها به دنبال ایجاد و معرفی مزیت رقابتی  و تثبیت نام برند خود هستند. در این میان راهکارهای بسیاری وجود دارد تا کسب‌وکارها از این طریق بتوانند به هدف…

خواندن مقاله
03

اهمیت موبایل مارکتینگ در تبلیغات دیجیتال

با پیشرفت تکنولوژی و رشد سریع تلفن‌های هوشمند، راهکارهای بازاریابی متنوع و گسترده‌ای پیش روی کسب‌وکارها قرار گرفت تا مسیر ایجاد ارزش برای مشتری و کسب مزیت رقابتی را دنبال…

خواندن مقاله