73 NEWS AND BLOG تاثیر تکنولوژی بر تجارت الکترونیک و تبلیغات دیجیتال با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و تاثیرات آن بر زندگی انسان، سرعت انجام کارهای روزمره بهطور قابل توجهی افزایش یافته است. گسترش اینترنت… بیشتر بدانید
74 NEWS AND BLOG در عصری زندگی میکنیم که مقولهی بیصبری به یکی از معضلات بزرگ زندگی انسانها و جوامع بشری تبدیل شدهاست. بسیاری از محققان معتقدند که حرکت به سمت زندگی ماشینی و… بیشتر بدانید
75 NEWS AND BLOG وقتی صدای تبلیغات شما به گوش رسانههای لندن میرسد... تاثیر تبلیغات از زمانهای بسیار دور اثبات شدهاست و تنها با گذشت زمان، شکل و شمایل یا ابزار آن تغییر کردهاست… بیشتر بدانید
76 NEWS AND BLOG بازاریابی چند نسلی: راهکارهایی برای جذب نسلهای مختلف در تبلیغات هنگام پیادهروی در خیابانهای شلوغ، قطعاً به حضور افرادی از نسلهای مختلف توجه کردهاید. هر نسل ویژگیها، تمایلات و رفتارهای… بیشتر بدانید
77 NEWS AND BLOG فرآیند انتخاب چگونه است؟ چه عاملی باعث میشود تا مجموعهی افکار و احساسات یک فرد به سمت خرید پیش رود؟ اغلب افراد فکر میکنند که قادر به انتخاب درست و… بیشتر بدانید
78 NEWS AND BLOG برنامهریزی رسانه: کلید موفقیت تبلیغات اثربخش برنامهریزی رسانه یکی از ضروریترین مراحل پیش از انجام هر نوع تبلیغ است، چراکه هزینههای تبلیغاتی بسیار زیاد بوده و بدون برنامهریزی صحیح، اتلاف… بیشتر بدانید
79 NEWS AND BLOG اینباند مارکتینگ: بازاریابی درونگرا و اهمیت آن در تبلیغات دیجیتال اینباند مارکتینگ یا بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) مفهومی است که در سالهای اخیر با گسترش اینترنت و فعالیتهای آنلاین اهمیت… بیشتر بدانید
80 NEWS AND BLOG ما در کانون تبلیغات مات بیش از ده سال است که در عرصهی تبلیغات فعالیت میکنیم و به یاری خداوند، امروز یکی از برترین شرکتهای بازاریابی و تبلیغات در ایران… بیشتر بدانید
81 NEWS AND BLOG از روزهای آغازین مات سالها میگذرد. و ما از اولین قدمهای کوچک اما استواری که برداشتیم تا مسیر تحقق اهداف مان را بسازیم بر این باور بودیم که تکیه بر… بیشتر بدانید
82 NEWS AND BLOG «هفتهی تبلیغات-Advertising Week» نام یکی از بزرگترین رویدادهای تخصصی در زمینهی صنعت تبلیغات، بازاریابی و برندسازی در سرتاسر جهان است. این رویداد به عنوان گردهمایی بینظیر همه ساله در 4… بیشتر بدانید
83 NEWS AND BLOG رسانه در صنعت تبلیغات و بازاریابی به عنوان پل ارتباطی میان برند و مخاطب شناخته میشود. انتخاب نوع رسانه تبلیغاتی و زمانبندی دقیق برای سرمایهگذاری در هر یک از این… بیشتر بدانید
84 NEWS AND BLOG ایده اصلی شکلگیری اینستاگرام بر پایه ثبت عکسهای لحظهای بود، همانطور که قبلاً با دوربینهای پولاروید و کداک قدیمی انجام میشد. با ورود عکاسی دیجیتال و استفاده گسترده از گوشیهای… بیشتر بدانید