13 NEWS AND BLOG با وجود اهمیت بالای طراحی و تدوین استراتژی رقابتی برای باقی ماندن در عرصه رقابت، آنچه کسبوکارها را به کسب مزیت رقابتی و پیشیگرفتن از رقبا نزدیک میکند، تعهد به… بیشتر بدانید
14 NEWS AND BLOG مهمترین روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2019 نشان میدهند که میزان حساسیت و سختگیری مشتریان در انتخاب محصول و خدمات موردنظرشان، افزایش یافته است. به عبارت دیگر، چنانچه مزایا و… بیشتر بدانید
15 NEWS AND BLOG مشتری، نبض تپنده تمام کسبوکارها است. تا زمانی که قادر به ترغیب مشتری برای استفاده از محصولات و خدمات خود باشید، رقیبی جدی برای فعالان صنعت خود در بازی رقابتی… بیشتر بدانید
16 NEWS AND BLOG این اهداف سازمان هستند که افراد را در یک سازمان گرد هم میآورد و بازی رقابتی را برای کسب بیشترین سود و مزیت، ایجاد میکند. استراتژی رقابتی، نقشه رسیدن به… بیشتر بدانید
17 NEWS AND BLOG کسبوکارها برای خلق ارزش، تحویل آن به مشتری و رسیدن به سود، به استراتژی نیاز دارند. تدوین استراتژی رقابتی، سنگ بنای شروع هر کسبوکار محسوب میشود. در بلاگهای پیشین پیرامون… بیشتر بدانید
18 NEWS AND BLOG در بلاگهای پیشین به معرفی مدل کسبوکار ( Business Model) و طرح جامع کسبوکار (Business Plan) به عنوان ابزارهای تدوین استراتژی رقابتی پرداختیم. مدل کسبوکار، توصیفی منطقی از چگونگی خلق،… بیشتر بدانید
19 NEWS AND BLOG امروزه مدل کسبوکار یکی از رایجترین و پرکاربردترین اصطلاحات دنیای کسبوکار و فضای رقابتی است. کسبوکارهای نوپا یا استارتاپها، به عنوان تازهواردان صنعت، بیش از هر چیزی به مدل کسبوکار… بیشتر بدانید
20 NEWS AND BLOG برقراری ارتباط و تاثیرگذاری بر مخاطب لازمه موفقیت تمامی کسبوکارها است. هنگامیکه شدت رقابت میان فعالان صنعت بیشتر میشود، تاکید بر استراتژیهای مشتری محور و کسب رضایت مشتری، بیش از… بیشتر بدانید
21 NEWS AND BLOG تمام کسبوکارها برای تحقق هدف مشخص و واحدی شکل میگیرند. این میل دستیابی به هدف نهایی و بلندمدت سازمان است که منجر به خلق استراتژی و جهت بخشیدن به فعالیتهای… بیشتر بدانید
22 NEWS AND BLOG تدوین استراتژی رقابتی اولین گام کسبوکارها برای ورود به بازی رقابتی است. در بلاگهای پیشین پیرامون تاریخچه تحول سیر تدوین استراتژی (استراتژی رقابتی مثابه جنگ و استراتژی رقابتی به مثابه… بیشتر بدانید
23 NEWS AND BLOG زمانیکه کسبوکارهای مختلف استراتژی رقابتی را نه به مثابه جنگ، بلکه به مثابه عشق تعریف کنند، مشتری به قلب کسبوکار و نقطه محوری تمام تصمیمات سازمان تبدیل میشود. شناسایی پرسونای… بیشتر بدانید
24 NEWS AND BLOG در بلاگهای پیشین پیرامون روند تکامل و تدوین استراتژی رقابتی توسط کسبوکارها صحبت کردیم. مایکل پورتر شرط دستیابی کسبوکارها به مزیت رقابتی را در تمایز محصول نسبت به رقبا یا… بیشتر بدانید