• 8 گام معرفی محصول جدید به بازار

    8 گام معرفی محصول جدید به بازار

    سالیان متوالی مزیت رقابتی سازمان‌ها در فرآیند تولید نهفته بود اما در محیط کسب‌و‌کار کنونی که با پیشرفت تکنولوژی و بین‌المللی‌شدن به سرعت در حال…

  • تکنیک‌های موثر تحقیقات بازار

    تکنیک‌های موثر تحقیقات بازار

    در بلاگ‌های پیشین پیرامون انواع مختلف تحقیقات بازار، میزان اهمیت و نقش آن در موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی سخن گفتیم. تحقیقات بازار به صورت کلی به…

  • انواع تحقیقات بازار و فاکتورهای قابل بررسی از طریق تحقیقات بازار

    انواع تحقیقات بازار و فاکتورهای قابل بررسی از طریق تحقیقات بازار

    در بلاگ‌های پیشین در رابطه با اهمیت تحقیقات بازار در موفقیت کسب‌و‌کار سخن گفتیم. شناخت پرسونای مخاطب و جامعه هدف از اولین گام‌های طراحی کمپین‌های…

  • شکست کمپین‌های تبلیغاتی

    چرا کمپین‌های تبلیغاتی شکست می‌خورند؟

    طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی همواره یکی از ابزارهای موثر تبلیغاتی است که برندهای مختلف برای پیشبرد اهداف استراتژیک خود از آن بهره می‌گیرند. در…

  • طراحی خلاقانه بسته‌بندی

    معیارهایی که در طراحی خلاقانه بسته‌بندی می‌بایست مدنظر داشته باشید

    در دنیای کسب‌و‌کار کنونی، تبلیغات به حوزه‌ای بدون مرز تبدیل شده است. امروزه تبلیغات و اطلاع رسانی پیرامون برندهای مختلف تنها به رسانه‌های اجتماعی و…

  • شبکه های اجتماعی

    روند تغییرات شبکه های اجتماعی از گذشته تا آینده

    شبکه اجتماعی ابزاریست که امکان دستیابی به نحوه جدیدی از برقراری ارتباط و به اشتراک‌گذاری محتوا در اینترنت را فراهم می آورد. امروزه میلیون ها…

  • بازاریابی دیجیتالی یک کانون تبلیغاتی

    شاخصه‌های کمّی مورد استفاده در سنجش میزان اثربخشی بازاریابی دیجیتالی یک کانون تبلیغاتی

    علاوه بر شاخصه‌ های کیفی که مهمترین عامل در تعیین اثربخشی فعالیت‌ های یک شرکت تبلیغاتی هستند شاخصه‌ های کمّی نیز می‌توانند درتعیین اثربخشی تبلیغات…

  • بازاریابی دیجیتال

    اهمیت بازاریابی دیجیتال

    درحالیکه نسل‌ قدیم از کاهش اقبال عمومی به روش‌های ارتباطی سنتی مانند روزنامه‌ و مجلات، کتب، ، رادیو و تلویزیون گله می‌کند، نسل جدید که…

  • تبلیغات آنلاین

    تفاوت‌ها و مزایای تبلیغات آنلاین

    ۵۶ سایت از ۱۰۰ سایت پربیننده در ماه فوریه ۲۰۰۸ مربوط به تبلیغات بوده­‌اند. فروشندگانی که خدماتشان بر پایه­ وب است از تبلیغات آنلاین استفاده…

  • کمپین های تبلیغاتی

    برترین کمپین های تبلیغاتی سال ۲۰۱۴

    کمپین تبلیغاتی تلاش برای راه‌اندازی یک تیم جهت برنامه ریزی هماهنگ و منسجم در تمامی زمینه‌های تبلیغاتی و سپس اجرای آن‌ها بصورت یک مجموعه مرتبط،…

  • اتحاد استراتژیک

    هر آنچه می‌بایست پیرامون اتحاد استراتژیک بدانید

    اتحاد استراتژیک (Strategic Alliance) یکی از راه‌های پیش‌روی شرکت‌ها است که از طریق آن قادر خواهند بود فعالیت‌های کسب‌و‌کار خود را گسترش دهند. این ابزار…

  • رقبای تجاری

    معمای زندانی و تحلیل رقبای تجاری چگونه به کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند؟

    در بلاگ‌های قبل به ویژگی‌های محیط کسب‌و‌کار امروزی و نظریه بازی اشاره کردیم. نظریه بازی برای ترسیم شرایط محیط کنونی رقابت معرفی و مهم‌ترین معیارهایی…

  • رقابت در کسب‌و‌کار کنونی

    آشنایی با نظریه بازی و نحوه رقابت در کسب‌و‌کار کنونی

    در بلاگ‌های قبل به ویژگی‌های محیط کسب‌و‌کار کنونی اشاره کردیم. پویایی و غیر‌قابل پیش‌بینی بودن رخدادهایی که شرکت‌ها، رقبا و به طور کلی فضای کسب‌و‌کار…

  • سنجش عملکرد سازمان

    کارت امتیازی متوازن (BSC) ابزاری برای سنجش عملکرد سازمان

    کارت امتیازی متوازن (Balanced Score Card) به عنوان روشی برای سنجش عملکرد سازمان، اولین‌بار توسط رابرت کاپلان و دیوید نورتون مطرح شد. از آنجایی که…

  • هرآنچه باید در مورد مزیت رقابتی و پیشی‌گرفتن از رقبا بدانید

    در بلاگ‌های قبل به مهم‌ترین ویژگی‌های محیط کسب‌و‌کار کنونی اشاره کردیم. پویایی محیط و رشد سریع تکنولوژی، سازمان‌ها را در شرایطی قرار می‌دهد که برای…

  • اتحاد استراتژیک

    هر آنچه می‌بایست پیرامون اتحاد استراتژیک بدانید

    اتحاد استراتژیک (Strategic Alliance) یکی از راه‌های پیش‌روی شرکت‌ها است که از طریق آن قادر خواهند بود فعالیت‌های کسب‌و‌کار خود را گسترش دهند. این ابزار…

  • رقبای تجاری

    معمای زندانی و تحلیل رقبای تجاری چگونه به کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند؟

    در بلاگ‌های قبل به ویژگی‌های محیط کسب‌و‌کار امروزی و نظریه بازی اشاره کردیم. نظریه بازی برای ترسیم شرایط محیط کنونی رقابت معرفی و مهم‌ترین معیارهایی…

  • رقابت در کسب‌و‌کار کنونی

    آشنایی با نظریه بازی و نحوه رقابت در کسب‌و‌کار کنونی

    در بلاگ‌های قبل به ویژگی‌های محیط کسب‌و‌کار کنونی اشاره کردیم. پویایی و غیر‌قابل پیش‌بینی بودن رخدادهایی که شرکت‌ها، رقبا و به طور کلی فضای کسب‌و‌کار…

  • سنجش عملکرد سازمان

    کارت امتیازی متوازن (BSC) ابزاری برای سنجش عملکرد سازمان

    کارت امتیازی متوازن (Balanced Score Card) به عنوان روشی برای سنجش عملکرد سازمان، اولین‌بار توسط رابرت کاپلان و دیوید نورتون مطرح شد. از آنجایی که…

  • هرآنچه باید در مورد مزیت رقابتی و پیشی‌گرفتن از رقبا بدانید

    در بلاگ‌های قبل به مهم‌ترین ویژگی‌های محیط کسب‌و‌کار کنونی اشاره کردیم. پویایی محیط و رشد سریع تکنولوژی، سازمان‌ها را در شرایطی قرار می‌دهد که برای…