• تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان دائمی

    چگونه مشتریان بالقوه را به مشتریان دائمی تبدیل کنیم؟

    شدت رقابت کسب‌و‌کارهای کنونی و میزان سودآوری بنگاه‌ها به مشتریان آن‌ها بستگی دارد. در حقیقت، مشتری، نبض حیاتی یک کسب‌و‌کار است که تمام برنامه‌های بازاریابی…

  • 4 شیوه وفادارسازی مشتریان

    4 شیوه وفادارسازی مشتریان

    در فضای کسب‌و‌کار امروزی بارها شنیده اید که هزینه جذب مشتری جدید 5 تا 10 برابر بیشتر از حفظ مشتریان کنونی است. پیچیدگی بازی رقابتی…

  • آشنایی با تکینک بازاریابی گوریلا مارکتینگ

    امروزه گوریلا مارکتینگ به عنوان یکی از تکنیک‌های مورد استفاده در تبلیغات، در آگاهی از برند و اثرگذاری تبلیغات، نقش بسیار موثری دارد. پیشرفت تکنولوژی…

  • موفقیت در بازاریابی دهان به دهان

    5 راهکار برای موفقیت در بازاریابی دهان به دهان

    در بلاگ‌های پیشین پیرامون بازاریابی دهان به دهان و تکنیک‌هایی مانند وایرال مارکتینگ که در اجرای آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، صحبت کردیم. هنگامی‌که مشتریان…

  • نقش بازاریابی دهان به دهان در موفقیت یک برند

    نقش بازاریابی دهان به دهان در موفقیت یک برند

    در بلاگ‌های پیشین پیرامون وایرال مارکتینگ و اثرگذاری آن بر کسب‌و‌کارها صحبت کردیم. در محیط پیچیده کسب‌و‌کار کنونی که به سرعت در حال تغییر است،…

  • تجارت الکترونیک در دنیای امروز

    تجارت الکترونیک در دنیای امروز

    زمانیکه صحبت از تکنولوژی و پیشرفت چشم‌گیر آن در دنیا می‌شود، پر واضح است که با چند پدیده‌ی پیچیده سر و کار داریم؛ تکنولوژی، علم…

  • داوو

    رمز موفقیت کمپین ”زیبا در هر سنی“ شرکت داو

    وقتی صدای تبلیغات شما به گوش رسانه‌های لندن می‌رسد… تاثیر تبلیغات از زمان‌های بسیار دور اثبات شده‎‌‌است و تنها با گذشت زمان، شکل و شمایل…

  • اینستاگرام به نام هنر، به کام بازار

    اینستاگرام به نام هنر، به کام بازار

    ثبت عکس های اینستنت یا لحظه ای که سابقا با دوربین های پولاروید و کداک قدیمی گرفته می شد، ایده ی اصلی شکل گیری اینستاگرام…

  • داو

    برخورد نزدیک از نوع سوم

    یک تبلیغ موفق ویژگی های متعددی دارد که وجود برخی از این ویژگی ها تاثیر انکار ناپذیری بر افزایش اثربخشی  تبلیغ دارد. اولین مورد، تولید…

  • تبلیغات آنلاین آگاهانه و احساسی

    پاسخ های کاربران به تبلیغات آنلاین: آگاهانه و احساسی

    یکی از مهم ترین مباحث در تبلیغات، بررسی رفتار مشتریان نسبت به تبلیغ است. اگر تمام مراحل لازم برای ایجاد یک تبلیغ مؤثر طی شده…

  • بهترین تبلیغات

    برترین آژانس های تبلیغاتی سال 2015

    بسیاری از شرکت ها برای پیشرفت و اتخاذ استراتژی های اصولی جهت فعالیت های خود و کاهش ریسک تصمیم گیری ها، از استراتژی (benchmarking) یا…

  • تکنیک های خلاقیت در تبلیغات

    تکنیک های خلاقیت در تبلیغات

    امروزه کافیست اندکی به محیط اطراف خود دقت کنیم، تبلیغات به طرق مختلف راه خود را برای ظاهر شدن بر سر راه شما پیدا می…

  • روشهای مختلف در ارزیابی تبلیغات

    تبلیغات ابعاد مختلفی دارد که کارکرد آن را بسیار پیچیده می‌‍کند. اگرچه هدف تبلیغات در نهایت افزایش فروش است اما در نظر گرفتن صرفاً میزان…

  • رسانه های تبلیغاتی

    رسانه های تبلیغاتی در طول تاریخ

    نوشتن پیام‌های تبلیغاتی به طرق مختلف از دیرباز دردنیا وجود داشته ودر گذر زمان تکامل یافته وبا تغییرات زیادی تبدیل به آن چیزی شده که…

  • آژانس تبلیغاتی

    شاخص های کیفی آژانس تبلیغاتی

    در تمام کشورهای پیشرفته، شرکت‌ ها برای توسعه بازار و برند خود کلیه محصولات از بزرگ‌ترین آژانس‌ های تبلیغاتی کمک می‌گیرند. آژانس‌ های تبلیغاتی و…

  • مسئولیت اجتماعی (CSR)

    مسئولیت اجتماعی (CSR) چگونه به کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند؟

    در بلاگ‌های پیشین، پیرامون طراحی استراتژی رقابتی در سازمان‌ها با توجه به جذابیت محیط صنعت و شدت رقابت میان رقبا سخن گفتیم. هدف از استراتژی،…

  • مزیت رقابتی

    چگونه تقلید رقبا از محصول جدیدتان را به تعویق بیندازید؟

    در بلاگ‌های پیشین در رابطه با ماهیت مزیت رقابتی صحبت کردیم. پیشرفت تکنولوژی و بین المللی شدن فضای کسب‌و‌کار، منحنی عمر محصولات را کاهش می‌دهد.…

  • چارچوب SWOT

    چارچوب SWOT، ابزاری برای تدوین استراتژی رقابتی

    پیشرفت تکنولوژی، تلاطم و رقابت شدید در کنار فشارهای اجتماعی و بحران سرمایه‌داری جزئی از محیط‌ پیچیده کسب‌و‌کار کنونی به شمار می‌روند. یکی از اولین…

  • بین المللی شدن و الماس ملی پورتر

    هرآنچه می‌بایست پیرامون بین المللی شدن و الماس ملی پورتر بدانید

    در بلاگ‌های پیشین به مهم‌ترین ویژگی‌های محیط کسب‌و‌کار اشاره و تکنولوژی را به عنوان یکی از خصوصیاتی معرفی نمودیم که می‌تواند منجر به تغییرات محیط…

  • آیا هر محصول تجاری همانند یک موجود زنده است؟

    در دنیای کسب‌و‌کار گاه با مفاهیم و موضوعاتی مواجه می‌شویم که شباهت‌های بسیاری با پدیده‌های طبیعی دارند. هر سازمان یا بنگاه تجاری برای ارائه محصول…

  • مسئولیت اجتماعی (CSR)

    مسئولیت اجتماعی (CSR) چگونه به کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند؟

    در بلاگ‌های پیشین، پیرامون طراحی استراتژی رقابتی در سازمان‌ها با توجه به جذابیت محیط صنعت و شدت رقابت میان رقبا سخن گفتیم. هدف از استراتژی،…

  • مزیت رقابتی

    چگونه تقلید رقبا از محصول جدیدتان را به تعویق بیندازید؟

    در بلاگ‌های پیشین در رابطه با ماهیت مزیت رقابتی صحبت کردیم. پیشرفت تکنولوژی و بین المللی شدن فضای کسب‌و‌کار، منحنی عمر محصولات را کاهش می‌دهد.…

  • چارچوب SWOT

    چارچوب SWOT، ابزاری برای تدوین استراتژی رقابتی

    پیشرفت تکنولوژی، تلاطم و رقابت شدید در کنار فشارهای اجتماعی و بحران سرمایه‌داری جزئی از محیط‌ پیچیده کسب‌و‌کار کنونی به شمار می‌روند. یکی از اولین…

  • بین المللی شدن و الماس ملی پورتر

    هرآنچه می‌بایست پیرامون بین المللی شدن و الماس ملی پورتر بدانید

    در بلاگ‌های پیشین به مهم‌ترین ویژگی‌های محیط کسب‌و‌کار اشاره و تکنولوژی را به عنوان یکی از خصوصیاتی معرفی نمودیم که می‌تواند منجر به تغییرات محیط…

  • آیا هر محصول تجاری همانند یک موجود زنده است؟

    در دنیای کسب‌و‌کار گاه با مفاهیم و موضوعاتی مواجه می‌شویم که شباهت‌های بسیاری با پدیده‌های طبیعی دارند. هر سازمان یا بنگاه تجاری برای ارائه محصول…