• همه چیز در مورد ایونت مارکتینگ

    همه چیز در مورد ایونت مارکتینگ

    برقراری ارتباط و تاثیرگذاری بر مخاطب لازمه موفقیت تمامی کسب‌وکارها است. هنگامی‌که شدت رقابت میان فعالان صنعت بیشتر می‌شود، تاکید بر استراتژی‌های مشتری محور و…

  • برند اکتیویشن

    5 دلیل برای آنکه چرا می‌بایست از برند اکتیویشن در فعالیت‌های بازاریابی خود بهره بگیرید

    زمانی‌که کسب‌وکارهای مختلف استراتژی رقابتی را نه به مثابه جنگ، بلکه به مثابه عشق تعریف کنند، مشتری به قلب کسب‌وکار و نقطه محوری تمام تصمیمات…

  • برند اکتیویشن

    همه چیز در مورد برند اکتیویشن

    در بلاگ‌های پیشین پیرامون روند تکامل و تدوین استراتژی رقابتی توسط کسب‌وکارها صحبت کردیم. مایکل پورتر شرط دستیابی کسب‌وکارها به مزیت رقابتی را در تمایز…

  • پروپوزال تجاری

    چه عواملی تضمین‌کننده برتری پروپوزال تجاری شما نسبت به رقبا است؟

    رقابت‌پذیری، مهم‌ترین ویژگی بازارهای تجاری امروز است. به گونه‌ای که مایکل پورتر، تعداد اندک رقبا را یکی از شاخصه‌های جذابیت صنعت معرفی می‌کند. هنگامی‌که به…

  • چرا محصولات جدید شکست می‌خورند؟

    چرا محصولات جدید شکست می‌خورند؟

    پیچیدگی محیط کسب‌وکار کنونی و پیشرفت روزافزون تکنولوژی در کنار تغییرات سریع نیازها و خواسته‌های مشتریان، چرخه عمر محصولات را کوتاه کرده است. شدت و…

  • STP استراتژی بازاریابی

    آشنایی با مدل STP در استراتژی بازاریابی

    همه‌ی ما می‌دانیم در دنیای کسب و کار، هیچ محصول یا خدمتی صرف نظر از نوع آن، وجود ندارد که مناسب با تمام افراد جهان…

  • محتوای ویروسی

    8 نکته برای تولید محتوای وایرال

    در بلاگ‌های قبل در مورد بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ صحبت کرده‌ایم. بازاریابی ویروسی یکی از روش‌های تبلیغ کالا و خدمات است که توسط مخاطبان…

  • کلان داده

    اهمیت کلان داده‌ در بازاریابی

    در دنیای امروز حجم عظیم اطلاعات، تمام جنبه‎‌های زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده و نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های ما ایفا می‌کند. کلان داده…

  • اینفلوئنسر مارکتینگ

    چرا اینفلوئنسر مارکتینگ؟

    بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها (influencer) موضوع جدیدی نیست و سال‌هاست که به‌کار گرفته می‌شود اما اخیراً به موضوعی داغ برای بازاریابان و برندها تبدیل شده…

  • اینفوگرافیک در بازاریابی محتوا

    10 دلیل برای استفاده از اینفوگرافیک در بازاریابی محتوا

    اگر امروزه، در برنامه‌های بازاریابی و تبلیغات خود از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنید اما هنوز به نتایج دلخواهتان نرسیده‌اید، این احتمال را بدهید که ممکن…

  • داوو

    رمز موفقیت کمپین ”زیبا در هر سنی“ شرکت داو

    وقتی صدای تبلیغات شما به گوش رسانه‌های لندن می‌رسد… تاثیر تبلیغات از زمان‌های بسیار دور اثبات شده‎‌‌است و تنها با گذشت زمان، شکل و شمایل…

  • هفته تبلیغات نیویورک

    معرفی دستاوردهای هفته‌ی تبلیغات نیویورک

    «هفته‌ی تبلیغات-Advertising Week» نام یکی از بزرگترین رویدادهای تخصصی در زمینه‌ی صنعت تبلیغات، بازاریابی و برندسازی در سرتاسر جهان است. این رویداد به عنوان گردهمایی…

  • آژانس دیجیتال مارکتینگ مات

    معرفی آژانس تبلیغاتی دبلیو پی پی، سومین آژانس برتر سال 2015

    براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی سایت های معتبر بین المللی، آژانس تبلیغاتی دبلیو پی پی (WPP Group) به عنوان سومین آژانس تبلیغاتی در…

  • IPG

    معرفی آژانس اینترپابلیک، دومین آژانس تبلیغاتی برتر2015

    آژانس تبلیغاتی اینترپابلیک که جایگاه دوم را در لیست برترین شرکت های تبلیغاتی سال 2015 دارد، واقع در امریکا بوده و درحدود 49.000 کارمند دارد…

  • Publicis لوگوی

    معرفی آژانس تبلیغاتی اومنیکوم، برترین آژانس تبلیغاتی 2015

    بر اساس آمارهای منتشر شده، برترین آژانس تبلیغاتی سال 2015، هولدینگ اومنیکوم Omnicom Group Inc (OMC) معرفی گردید. این هولدینگ بزرگ در سال 1986 در…

  • استراتژی رقابتی به مثابه عشق

    در بلاگ‌های پیشین به چارچوب رقابتی پورتر و نگاه رقابتی آن به مقوله استراتژی اشاره کردیم. مدل پورتر، محصول‌محور است و استراتژی را به مثابه…

  • استراتژی رقابتی به مثابه جنگ

    استراتژی رقابتی به مثابه جنگ

    سازمان‌ها به همان اندازه‌ای که ارتش‌های نظامی به تاکتیک‌های هوشمندانه نیاز دارند، به استراتژی‌های کسب‌وکار نیازمند هستند تا از منابع، به روشی موثرتر استفاده کنند،…

  • هر آنچه می¬بایست در رابطه با Business Plan یا طرح جامع کسب‌وکار بدانید

    هر آنچه می‌بایست در رابطه با Business Plan یا طرح جامع کسب‌وکار بدانید

    هدف اصلی تمام کسب‌وکارها از طراحی استراتژی رقابتی، کسب مزیت رقابتی و سودآوری است. در بلاگ‌های قبل به طور مفصل پیرامون انواع مختلف استراتژی (استراتژی…

  • برون‌سپاری یا درون‌سپاری؟ چالش پیش روی کسب‌وکارها

    برون‌سپاری یا درون‌سپاری؟ چالش پیش روی کسب‌وکارها

    در بلاگ‌های پیشین پیرامون یکپارچگی عمودی و بحث عدم قطعیت در محیط‌های کسب‌وکار کنونی صحبت کردیم. یکپارچگی عمودی به معنای مالکیت بنگاه بر فعالیت‌هایی است…

  • همه چیز در مورد یکپارچگی عمودی

    همه چیز در مورد یکپارچگی عمودی

    میزان جذابیت یک صنعت و شدت رقابت میان فعالان حاضر در آن صنعت، از مهم‌ترین شاخصه‌های تدوین استراتژی در کسب‌و‌کارها است. عدم قطعیت و پیش‌بینی‌ناپذیری…

  • استراتژی رقابتی به مثابه عشق

    در بلاگ‌های پیشین به چارچوب رقابتی پورتر و نگاه رقابتی آن به مقوله استراتژی اشاره کردیم. مدل پورتر، محصول‌محور است و استراتژی را به مثابه…

  • استراتژی رقابتی به مثابه جنگ

    استراتژی رقابتی به مثابه جنگ

    سازمان‌ها به همان اندازه‌ای که ارتش‌های نظامی به تاکتیک‌های هوشمندانه نیاز دارند، به استراتژی‌های کسب‌وکار نیازمند هستند تا از منابع، به روشی موثرتر استفاده کنند،…

  • هر آنچه می¬بایست در رابطه با Business Plan یا طرح جامع کسب‌وکار بدانید

    هر آنچه می‌بایست در رابطه با Business Plan یا طرح جامع کسب‌وکار بدانید

    هدف اصلی تمام کسب‌وکارها از طراحی استراتژی رقابتی، کسب مزیت رقابتی و سودآوری است. در بلاگ‌های قبل به طور مفصل پیرامون انواع مختلف استراتژی (استراتژی…

  • برون‌سپاری یا درون‌سپاری؟ چالش پیش روی کسب‌وکارها

    برون‌سپاری یا درون‌سپاری؟ چالش پیش روی کسب‌وکارها

    در بلاگ‌های پیشین پیرامون یکپارچگی عمودی و بحث عدم قطعیت در محیط‌های کسب‌وکار کنونی صحبت کردیم. یکپارچگی عمودی به معنای مالکیت بنگاه بر فعالیت‌هایی است…

  • همه چیز در مورد یکپارچگی عمودی

    همه چیز در مورد یکپارچگی عمودی

    میزان جذابیت یک صنعت و شدت رقابت میان فعالان حاضر در آن صنعت، از مهم‌ترین شاخصه‌های تدوین استراتژی در کسب‌و‌کارها است. عدم قطعیت و پیش‌بینی‌ناپذیری…

  • تبلیغات محیطی

    تبليغات محيطي، چرا؟

    بسيار ساده است! چون حجم تردد بين شهري و داخل شهري(اتوباني) بسيار بالايي در تمام کشورهاي دنيا از جمله کشور ما وجود دارد. به طور…

  • سرو ماتی

    چهارمین نمایشگاه دوسالانه سرو نقره ای امسال در آبان ماه از سوی انجمن گرافیک ایران و با حمایت «ایکوگرادا» برگزار شد. در این نمایشگاه ۶۰۷…

  • برترین آژانس تبلیغاتی

    همراهی برترین آژانس تبلیغاتی، تضمین کننده موفقیت یک برند

    شناخت برترین آژانس تبلیغاتی، آگاهی از چگونگی فعالیت و رمز موفقیت آن همواره سوالی است که ذهن هر بازاریابی را به خود مشغول می کند.…

  • بازاریابی داخلی در مات

    بازاریابی داخلی در مات

    یک سازمان برای حفظ مزیت رقابتی و ارائه خدمات مؤثر باید کارکنانی با انگیزه و آگاه به نیازهای مشتری داشته باشد. در بازاریابی یا برند…

  • مسابقات مات استیشن

    مسابقات مات استیشن با حضور فرشاد پیوس

    اولین دوره مسابقات درون سازمانی پلی استیشن در مات، با عنوان “مات استیشن” و با حضور فرشاد پیوس برگزار شد. در این رقابت شاد و…

  • استاد مشایخی در کانون تبلیغاتی مات

    حضور استاد مشایخی در کانون تبلیغاتی مات

    استاد مشایخی با حضور در هلدینگ ارتباطات و بازاریابی مات، حال و هوایی دیگر به این مجموعه فعال در عرصه ارتباطات و بازاریابی بخشید.چند روز…