61 NEWS AND BLOG در بلاگهای قبل به ویژگیهای محیط کسبوکار کنونی اشاره کردیم. پویایی و غیرقابل پیشبینی بودن رخدادهایی که شرکتها، رقبا و به طور کلی فضای کسبوکار را تحت تاثیر قرار میدهد،… بیشتر بدانید
62 NEWS AND BLOG کارت امتیازی متوازن (Balanced Score Card) به عنوان روشی برای سنجش عملکرد سازمان، اولینبار توسط رابرت کاپلان و دیوید نورتون مطرح شد. از آنجایی که در تدوین استراتژی، اهداف بلندمدت… بیشتر بدانید
63 NEWS AND BLOG در بلاگهای قبل به مهمترین ویژگیهای محیط کسبوکار کنونی اشاره کردیم. پویایی محیط و رشد سریع تکنولوژی، سازمانها را در شرایطی قرار میدهد که برای باقیماندن در عرصه رقابت باید… بیشتر بدانید
64 NEWS AND BLOG حادثه 11 سپتامبر، ورشکستگی شرکتهای موفق و بزرگ، رسواییهای مالی و بحرانهای اقتصادی، بازارهای کالا و ارز را در قرن 21 با آشفتگی و بحران جدی روبهرو کردند. از سوی… بیشتر بدانید
65 NEWS AND BLOG ماتریس رشدسهم بازار BCG یا Boston Consulting Group اولین بار توسط گروه مشاوره بوستون در سال 1970 به عنوان ابزاری برای تحلیل موقعیت استراتژیک کسبوکار مطرح شد. ساختار کلی ماتریس… بیشتر بدانید
66 NEWS AND BLOG حتما بارها با یک تبلیغ در قالبهای مختلف مواجه شدهاید. چه به روشهای سنتی و چه به روشهای جدید؛ در تلویزیون، رادیو، روزنامه، بیلبورد، وببنر و ... . این دقیقا… بیشتر بدانید
67 NEWS AND BLOG همهی ما میدانیم در دنیای کسب و کار، هیچ محصول یا خدمتی صرف نظر از نوع آن، وجود ندارد که مناسب با تمام افراد جهان یا حتی یک جامعه باشد،… بیشتر بدانید
68 NEWS AND BLOG در بلاگهای قبل در مورد بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ صحبت کردهایم. بازاریابی ویروسی یکی از روشهای تبلیغ کالا و خدمات است که توسط مخاطبان و در بستر رسانههای اجتماعی… بیشتر بدانید
69 NEWS AND BLOG ممکن است بارها و بارها بعد از مواجهه با یک محتوای خلاقانه یا بعد از استفاده از یک کالا یا محصول، نتیجه را به اطرافیان خود انتقال داده باشیم و… بیشتر بدانید
70 NEWS AND BLOG اخیراً در دنیای تجارت الکترونیک مفهوم جدیدی به نام Retention Marketing یا بازاریابی بازگشتی مطرح شده است. هدف Retention Marketing بازگرداندن مشتریان فعلی به سمت خرید کردن یا استفادهی مجدد… بیشتر بدانید
71 NEWS AND BLOG اثرگذاری مدل PESTLE در تدوین استراتژیها آگاهی از وضعیت و محیط پیرامون برای هر کسبوکاری ضرورت دارد؛ چرا که دید وسیعتری برای هدفگذاری و تعیین استراتژی و قدم گذاشتن در… بیشتر بدانید
72 NEWS AND BLOG قیف فروش یا Sales Funnel همه روزه افراد بسیای به دنبال یافتن اطلاعات درباره محصولات یا خدمات مورد نیاز یا مورد علاقهی خود هستند و به همین منظور در گوگل… بیشتر بدانید