61 NEWS AND BLOG در بلاگهای قبل در مورد بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ صحبت کردهایم. بازاریابی ویروسی یکی از روشهای تبلیغ کالا و خدمات است که توسط مخاطبان و در بستر رسانههای اجتماعی… بیشتر بدانید
62 NEWS AND BLOG ممکن است بارها و بارها بعد از مواجهه با یک محتوای خلاقانه یا بعد از استفاده از یک کالا یا محصول، نتیجه را به اطرافیان خود انتقال داده باشیم و… بیشتر بدانید
63 NEWS AND BLOG اخیراً در دنیای تجارت الکترونیک مفهوم جدیدی به نام Retention Marketing یا بازاریابی بازگشتی مطرح شده است. هدف Retention Marketing بازگرداندن مشتریان فعلی به سمت خرید کردن یا استفادهی مجدد… بیشتر بدانید
64 NEWS AND BLOG اثرگذاری مدل PESTLE در تدوین استراتژیها آگاهی از وضعیت و محیط پیرامون برای هر کسبوکاری ضرورت دارد؛ چرا که دید وسیعتری برای هدفگذاری و تعیین استراتژی و قدم گذاشتن در… بیشتر بدانید
65 NEWS AND BLOG قیف فروش یا Sales Funnel همه روزه افراد بسیای به دنبال یافتن اطلاعات درباره محصولات یا خدمات مورد نیاز یا مورد علاقهی خود هستند و به همین منظور در گوگل… بیشتر بدانید
66 NEWS AND BLOG برای پویا نگهداشتن کسبوکارمان افزایش نرخهای تبدیل و در نهایت دستیابی به نتایج موردنظر، استراتژیهای بازاریابی متعددی وجود دارد که میتوان از آنها بهره برد. امروزه علاوه بر کسب و… بیشتر بدانید
67 NEWS AND BLOG در دنیای امروز حجم عظیم اطلاعات، تمام جنبههای زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده و نقش مهمی در تصمیمگیریهای ما ایفا میکند. کلان داده یاBig Data ، مجموعهی عظیمی… بیشتر بدانید
68 NEWS AND BLOG بسیاری از کسب و کارها، علیرغم صرف هزینههای بسیار گزاف برای تبلیغات، بازده چندانی ندارند و میزان افزایش در فروش آنها در مقایسه با حجم تبلیغات، ناچیز است. یکی از… بیشتر بدانید
69 NEWS AND BLOG استراتژیهای قیمتگذاری کداماند؟ اگر کسبوکار تازهای به راه انداختهاید یا سالها است که تجربه دارید، شاید دانستن استراتژیهای قیمتگذاری برایتان جالب باشد. برای رقابت در هر صنعتی، کسبوکارها نیاز به… بیشتر بدانید
70 NEWS AND BLOG استراتژی اقیانوس آبی، ورود به فضای بیرقیب کسب و کار استراتژی اقیانوس آبی، یک رویکرد استراتژیک در بازاریابی و ترکیبی از استراتژیهای تمایز و کاهش هزینه است. اقیانوس آبی یک… بیشتر بدانید
71 NEWS AND BLOG سفر مشتری یا Customer journey، ابتدا تا انتهای مراحل اینگیجمنت مشتری با کسبوکار ما است. ابتدای این سفر میتواند جلب توجه مشتری بهوسیله تبلیغات و انتهای آن شاید کنار گذاشتن… بیشتر بدانید
72 NEWS AND BLOG ممکن است بارها بعد از تماشای یک تبلیغ، بغض کرده باشیم یا به اصطلاح موی تنمان سیخ شده باشد و احساساتی شده باشیم. این دقیقا همان کاری است که Emotional… بیشتر بدانید