61 NEWS AND BLOG استراتژی اقیانوس آبی، ورود به فضای بیرقیب کسب و کار استراتژی اقیانوس آبی، یک رویکرد استراتژیک در بازاریابی و ترکیبی از استراتژیهای تمایز و کاهش هزینه است. اقیانوس آبی یک… بیشتر بدانید
62 NEWS AND BLOG سفر مشتری یا Customer journey، ابتدا تا انتهای مراحل اینگیجمنت مشتری با کسبوکار ما است. ابتدای این سفر میتواند جلب توجه مشتری بهوسیله تبلیغات و انتهای آن شاید کنار گذاشتن… بیشتر بدانید
63 NEWS AND BLOG ممکن است بارها بعد از تماشای یک تبلیغ، بغض کرده باشیم یا به اصطلاح موی تنمان سیخ شده باشد و احساساتی شده باشیم. این دقیقا همان کاری است که Emotional… بیشتر بدانید
64 NEWS AND BLOG مدل بازاریابی AIDA بر اساس روانشناسی تبلیغات و رفتار مصرفکننده، در حدود 100 سال قبل طراحی و رفتهرفته به شکل امروزیAIDAS تکمیل شده است. این مدل به شما کمک میکند… بیشتر بدانید
65 NEWS AND BLOG گروه تمرکز یا Focus Group چیست؟ بحث و تبادل نظر در گروه تمرکز یا (Focused Group Discussion (FGD، یکی از روشهای کیفی تحقیقات پایه بوده، که از علوم اجتماعی وارد… بیشتر بدانید
66 NEWS AND BLOG راههای افزایش تاثیرات بازاریابی مشارکتی (Affinity Marketing) بازاریابی مشارکتی در واقع گونهای از بازاریابی است که باعث ایجاد رابطه میان برندهای مکمل میشود؛ بهگونهای که برای هر دو برند سود… بیشتر بدانید
67 NEWS AND BLOG بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها (influencer) موضوع جدیدی نیست و سالهاست که بهکار گرفته میشود اما اخیراً به موضوعی داغ برای بازاریابان و برندها تبدیل شده است، چراکه بهعنوان جایگزینی مناسب… بیشتر بدانید
68 NEWS AND BLOG جشنواره تبلیغات پرسر و صدا، رنگ آبیِ مات به خود گرفت... جشنواره تبلیغات ایران را میتوان بزرگترین رویداد رقابتی تبلیغات ایران دانست. هدف از برگزاری این جشنواره بررسی آثار تبلیغاتی… بیشتر بدانید
69 NEWS AND BLOG تبلیغات تقریبا همه جا مردم را درگیر خود میکند؛ از تبلیغات محیطی در خیابانها گرفته تا تبلیغات تلویزیونی و حتی تبلیغات فضای مجازی. اما تبلیغات پرمحتوا و پیچیده، دیگر اثر… بیشتر بدانید
70 NEWS AND BLOG اگر امروزه، در برنامههای بازاریابی و تبلیغات خود از بازاریابی محتوا استفاده میکنید اما هنوز به نتایج دلخواهتان نرسیدهاید، این احتمال را بدهید که ممکن است محتوای شما در شبکههای… بیشتر بدانید
71 NEWS AND BLOG تجارت اجتماعی (Social Commerce): آینده تجارت الکترونیک و چگونگی استفاده از آن برای موفقیت برند تجارت اجتماعی یا Social Commerce یکی از روندهای نوظهور در دنیای تجارت الکترونیک است که… بیشتر بدانید
72 NEWS AND BLOG بازار خودروی ایران: فرصتی برای برندهای خارجی بازار خودروی ایران یکی از جذابترین و تشنهترین بازارهای جهانی است که آمادگی پذیرش محصولات متنوع خارجی را دارد. با تاثیرات مذاکرات برجام… بیشتر بدانید