• تبلیغات چندگانه

    بازایابی چند نسلی در ایران

    حتماً هنگام پیاده‌روی در یک خیابان شلوغ به وجود افرادی با سنین مختلف توجه کرده‌اید. هر نسلی ویژگی‌ها، تمایلات و استنباطات منحصر به خود را…

  • بازاریابی عصبی

    بازاریابی عصبی، راهکاری برای نفوذ به ذهن مخاطبان

    فرآیند انتخاب چگونه است؟ چه عاملی باعث می‌شود تا مجموعه‌ی افکار و احساسات یک فرد به سمت خرید پیش رود؟ اغلب افراد فکر می‌کنند که…

  • هفته تبلیغات نیویورک

    معرفی دستاوردهای هفته‌ی تبلیغات نیویورک

    «هفته‌ی تبلیغات-Advertising Week» نام یکی از بزرگترین رویدادهای تخصصی در زمینه‌ی صنعت تبلیغات، بازاریابی و برندسازی در سرتاسر جهان است. این رویداد به عنوان گردهمایی…

  • تبلیغات عصر

    کانون های تبلیغاتی در گذار سالها

    تبلیغات پیشینه ای به قدمت بشریت دارد و استفاده گسترده از نمادها و ابزار تبلیغاتی در کلیه مستندات تاریخی موج می زند. با اختراع دستگاه…

  • آژانس دیجیتال مارکتینگ مات

    معرفی آژانس تبلیغاتی دبلیو پی پی، سومین آژانس برتر سال 2015

    براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی سایت های معتبر بین المللی، آژانس تبلیغاتی دبلیو پی پی (WPP Group) به عنوان سومین آژانس تبلیغاتی در…

      • ایران در دوران پسا تحریم

        ایران در دوران پسا تحریم، فرصت ها و تهدیدها

        با تحمیل قطعنامه های سازمان ملل، تحریم های یک جانبه از سوی آمریکا و تحریم های اتحادیه اروپا، جمهوری اسلامی ایران از بسیاری از امکانات…

      • دکتر ظریف

        چشم انداز اقتصادی در دوران پسا تحریم

        مذاکرات هسته ای ایران شامل رایزنی و اقدامات دیپلماتیک دولت جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۵ برای توافقی جامع درباره ی ادامه ی تلاش های…

      • استراتژی خلاق

        استراتژی خلاق – قسمت دوم

        برنامه ریزی استراتژی خلاق کسانی که بر روی بعد خلاق ارتباطات بازاریابی کار می‌کنند، معمولاٌ با چالشی جدی مواجه می‌شوند. این افراد باید ورودی‌هایی نظیر…

      • استراتژی خلاق

        استراتژی خلاق – قسمت اول

        مفهوم خلاقیت و ارتباطات بازاریابی خلاق یکی از مهم‌ترین اجزای برنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه، پیام ارتباط بازاریابی ست. واضح است که راه‌های بی شماری برای…

      • ایران در دوران پسا تحریم

        ایران در دوران پسا تحریم، فرصت ها و تهدیدها

        با تحمیل قطعنامه های سازمان ملل، تحریم های یک جانبه از سوی آمریکا و تحریم های اتحادیه اروپا، جمهوری اسلامی ایران از بسیاری از امکانات…

      • دکتر ظریف

        چشم انداز اقتصادی در دوران پسا تحریم

        مذاکرات هسته ای ایران شامل رایزنی و اقدامات دیپلماتیک دولت جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۵ برای توافقی جامع درباره ی ادامه ی تلاش های…

      • استراتژی خلاق

        استراتژی خلاق – قسمت دوم

        برنامه ریزی استراتژی خلاق کسانی که بر روی بعد خلاق ارتباطات بازاریابی کار می‌کنند، معمولاٌ با چالشی جدی مواجه می‌شوند. این افراد باید ورودی‌هایی نظیر…

      • استراتژی خلاق

        استراتژی خلاق – قسمت اول

        مفهوم خلاقیت و ارتباطات بازاریابی خلاق یکی از مهم‌ترین اجزای برنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه، پیام ارتباط بازاریابی ست. واضح است که راه‌های بی شماری برای…