85 NEWS AND BLOG جشنواره تبلیغات پرسر و صدا، رنگ آبیِ مات به خود گرفت... جشنواره تبلیغات ایران را میتوان بزرگترین رویداد رقابتی تبلیغات ایران دانست. هدف از برگزاری این جشنواره بررسی آثار تبلیغاتی… بیشتر بدانید
86 NEWS AND BLOG تبلیغات تقریبا همه جا مردم را درگیر خود میکند؛ از تبلیغات محیطی در خیابانها گرفته تا تبلیغات تلویزیونی و حتی تبلیغات فضای مجازی. اما تبلیغات پرمحتوا و پیچیده، دیگر اثر… بیشتر بدانید
87 NEWS AND BLOG اگر امروزه، در برنامههای بازاریابی و تبلیغات خود از بازاریابی محتوا استفاده میکنید اما هنوز به نتایج دلخواهتان نرسیدهاید، این احتمال را بدهید که ممکن است محتوای شما در شبکههای… بیشتر بدانید
88 NEWS AND BLOG تجارت اجتماعی (Social Commerce): آینده تجارت الکترونیک و چگونگی استفاده از آن برای موفقیت برند تجارت اجتماعی یا Social Commerce یکی از روندهای نوظهور در دنیای تجارت الکترونیک است که… بیشتر بدانید
89 NEWS AND BLOG بازار خودروی ایران: فرصتی برای برندهای خارجی بازار خودروی ایران یکی از جذابترین و تشنهترین بازارهای جهانی است که آمادگی پذیرش محصولات متنوع خارجی را دارد. با تاثیرات مذاکرات برجام… بیشتر بدانید
90 NEWS AND BLOG تاثیر تکنولوژی بر تجارت الکترونیک و تبلیغات دیجیتال با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و تاثیرات آن بر زندگی انسان، سرعت انجام کارهای روزمره بهطور قابل توجهی افزایش یافته است. گسترش اینترنت… بیشتر بدانید
91 NEWS AND BLOG در عصری زندگی میکنیم که مقولهی بیصبری به یکی از معضلات بزرگ زندگی انسانها و جوامع بشری تبدیل شدهاست. بسیاری از محققان معتقدند که حرکت به سمت زندگی ماشینی و… بیشتر بدانید
92 NEWS AND BLOG وقتی صدای تبلیغات شما به گوش رسانههای لندن میرسد... تاثیر تبلیغات از زمانهای بسیار دور اثبات شدهاست و تنها با گذشت زمان، شکل و شمایل یا ابزار آن تغییر کردهاست… بیشتر بدانید
93 NEWS AND BLOG بازاریابی چند نسلی: راهکارهایی برای جذب نسلهای مختلف در تبلیغات هنگام پیادهروی در خیابانهای شلوغ، قطعاً به حضور افرادی از نسلهای مختلف توجه کردهاید. هر نسل ویژگیها، تمایلات و رفتارهای… بیشتر بدانید
94 NEWS AND BLOG فرآیند انتخاب چگونه است؟ چه عاملی باعث میشود تا مجموعهی افکار و احساسات یک فرد به سمت خرید پیش رود؟ اغلب افراد فکر میکنند که قادر به انتخاب درست و… بیشتر بدانید
95 NEWS AND BLOG برنامهریزی رسانه: کلید موفقیت تبلیغات اثربخش برنامهریزی رسانه یکی از ضروریترین مراحل پیش از انجام هر نوع تبلیغ است، چراکه هزینههای تبلیغاتی بسیار زیاد بوده و بدون برنامهریزی صحیح، اتلاف… بیشتر بدانید
96 NEWS AND BLOG اینباند مارکتینگ: بازاریابی درونگرا و اهمیت آن در تبلیغات دیجیتال اینباند مارکتینگ یا بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) مفهومی است که در سالهای اخیر با گسترش اینترنت و فعالیتهای آنلاین اهمیت… بیشتر بدانید