97 NEWS AND BLOG تبلیغات ابعاد مختلفی دارد که کارکرد آن را بسیار پیچیده میکند. اگرچه هدف تبلیغات در نهایت افزایش فروش است اما در نظر گرفتن صرفاً میزان فروش در یک بازه زمانی… بیشتر بدانید
98 NEWS AND BLOG یکی از مهم ترین مباحث در تبلیغات، بررسی رفتار مشتریان نسبت به تبلیغ است. اگر تمام مراحل لازم برای ایجاد یک تبلیغ مؤثر طی شده باشد ولی مشتریان عکس العمل… بیشتر بدانید
99 NEWS AND BLOG برنامه های بازاریابی شامل هرگونه تبلیغات و یا راه اندازی کمپین های مختلف، برای کسب موفقیت، پیش از هرچیز نیازمند داشتن تحقیقات بازاریابی و اطلاعات کافی از شرایط محیط و… بیشتر بدانید
100 NEWS AND BLOG نوشتن پیامهای تبلیغاتی به طرق مختلف از دیرباز دردنیا وجود داشته ودر گذر زمان تکامل یافته وبا تغییرات زیادی تبدیل به آن چیزی شده که ما آنرا امروزه رسانه تبلیغاتی… بیشتر بدانید
101 NEWS AND BLOG شبکه اجتماعی ابزاریست که امکان دستیابی به نحوه جدیدی از برقراری ارتباط و به اشتراکگذاری محتوا در اینترنت را فراهم می آورد. امروزه میلیون ها نفر از کاربران اینترنت، عضو… بیشتر بدانید
102 NEWS AND BLOG علاوه بر شاخصه های کیفی که مهمترین عامل در تعیین اثربخشی فعالیت های یک شرکت تبلیغاتی هستند شاخصه های کمّی نیز میتوانند درتعیین اثربخشی تبلیغات دیجیتالی و بازاریابی یک آژانس… بیشتر بدانید
103 NEWS AND BLOG بازاریابی علمی در ایران همیشه با چالشهای فراوانی روبرو بوده است. شرایط پرنوسان و مبهم بازار محصولات داخلی، همواره راه سختی پیش روی شرکتها برای استفاده از مبانی علمی بازاریابی… بیشتر بدانید
104 NEWS AND BLOG چهارمین نمایشگاه دوسالانه سرو نقره ای امسال در آبان ماه از سوی انجمن گرافیک ایران و با حمایت «ایکوگرادا» برگزار شد. در این نمایشگاه ۶۰۷ اثر از ۲۶۷ هنرمند به… بیشتر بدانید
105 NEWS AND BLOG بازاریابی بینالمللی، در سادهترین سطح خود، فرایندی است که در آن یک شرکت تجاری باید در مورد آمیخته بازاریابی خود در ورای مرزهای کشورش تصمیمگیری کند. امروزه هیچ کشوری در… بیشتر بدانید
106 NEWS AND BLOG در تمام کشورهای پیشرفته، شرکت ها برای توسعه بازار و برند خود کلیه محصولات از بزرگترین آژانس های تبلیغاتی کمک میگیرند. آژانس های تبلیغاتی و ارتباطی باتخصص، تبحر و تجربه… بیشتر بدانید
107 NEWS AND BLOG استفاده از جلوههای بصری همانطور که گفتیم یکی از عوامل موفقیت تبلیغات است، تاثیر رنگها بر موفقیت برندها، اولین و سادهترین روش بهره بردن از تاثیر جلوههای بصری است که… بیشتر بدانید
108 NEWS AND BLOG همانطور که گفتیم؛ تبلیغات محیطی برای معرفی محصول به افرادی که خارج از خانه و محل کار خود و عمدتا در حال تردد یا در حال انتظار در مکان های… بیشتر بدانید