25 NEWS AND BLOG در بلاگهای پیشین، پیرامون طراحی استراتژی رقابتی در سازمانها با توجه به جذابیت محیط صنعت و شدت رقابت میان رقبا سخن گفتیم. هدف از استراتژی، خلق مزیت رقابتی است. هر… بیشتر بدانید
26 NEWS AND BLOG شدت رقابت کسبوکارهای کنونی و میزان سودآوری بنگاهها به مشتریان آنها بستگی دارد. در حقیقت، مشتری، نبض حیاتی یک کسبوکار است که تمام برنامههای بازاریابی و نقشه راه در سفر… بیشتر بدانید
27 NEWS AND BLOG دنیای کسبوکار امروزی با تکنولوژی درآمیخته است. بازاریابی دیجیتال و تکنیکهایی که برای وایرالکردن محتوا مورد استفاده قرار میگیرد، به طور مستمر دستخوش تغییرات میشوند. در میان راهکارهای بازاریابی در… بیشتر بدانید
28 NEWS AND BLOG در فضای کسبوکار امروزی بارها شنیده اید که هزینه جذب مشتری جدید 5 تا 10 برابر بیشتر از حفظ مشتریان کنونی است. پیچیدگی بازی رقابتی و کوتاه شدن چرخه عمر… بیشتر بدانید
29 NEWS AND BLOG در بلاگهای پیشین در رابطه با ماهیت مزیت رقابتی صحبت کردیم. پیشرفت تکنولوژی و بین المللی شدن فضای کسبوکار، منحنی عمر محصولات را کاهش میدهد. از این رو استراتژیهای رقابتی… بیشتر بدانید
30 NEWS AND BLOG امروزه گوریلا مارکتینگ به عنوان یکی از تکنیکهای مورد استفاده در تبلیغات، در آگاهی از برند و اثرگذاری تبلیغات، نقش بسیار موثری دارد. پیشرفت تکنولوژی و بین المللی شدن در… بیشتر بدانید
31 NEWS AND BLOG پیشرفت تکنولوژی، تلاطم و رقابت شدید در کنار فشارهای اجتماعی و بحران سرمایهداری جزئی از محیط پیچیده کسبوکار کنونی به شمار میروند. یکی از اولین مراحل تدوین استراتژی رقابتی برای… بیشتر بدانید
32 NEWS AND BLOG در بلاگهای پیشین پیرامون بازاریابی دهان به دهان و تکنیکهایی مانند وایرال مارکتینگ که در اجرای آن مورد استفاده قرار میگیرد، صحبت کردیم. هنگامیکه مشتریان شما تجربه خود از برخورد… بیشتر بدانید
33 NEWS AND BLOG در بلاگهای پیشین پیرامون وایرال مارکتینگ و اثرگذاری آن بر کسبوکارها صحبت کردیم. در محیط پیچیده کسبوکار کنونی که به سرعت در حال تغییر است، بارها احساس خود را از… بیشتر بدانید
34 NEWS AND BLOG سالیان متوالی مزیت رقابتی سازمانها در فرآیند تولید نهفته بود اما در محیط کسبوکار کنونی که با پیشرفت تکنولوژی و بینالمللیشدن به سرعت در حال تغییر است، توانمندی در توسعه… بیشتر بدانید
35 NEWS AND BLOG در بلاگهای پیشین پیرامون انواع مختلف تحقیقات بازار، میزان اهمیت و نقش آن در موفقیت کمپینهای تبلیغاتی سخن گفتیم. تحقیقات بازار به صورت کلی به دو دسته تحقیقات بازار اولیه… بیشتر بدانید
36 NEWS AND BLOG در بلاگهای پیشین در رابطه با اهمیت تحقیقات بازار در موفقیت کسبوکار سخن گفتیم. شناخت پرسونای مخاطب و جامعه هدف از اولین گامهای طراحی کمپینهای تبلیغاتی، معرفی محصول جدید و… بیشتر بدانید